Velgenreparatie

Hi!

De zomer velgen die ik bij de auto meekreeg wil ik graag hoogglans zwart maken d.m.v. Plasti Dip. Nu zijn ze echter wel flink beschadigt (niet diep) en wil ze dan ook laten repareren voor dat ik ze zwart maak.
Zijn er mensen hier met ervaring zoja, waar?

Op Google krijg je veel hits waardoor je door de bomen het bos niet meer zit.

Het is echt enkel de bovenste laag, foto:

Foutje met uploaden, kan foto's niet verwijderen..
 

Bijlagen

  • hw3w.jpg
    hw3w.jpg
    553.1 KB · Weergaven: 39
  • kwa8.jpg
    kwa8.jpg
    61.9 KB · Weergaven: 38
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Heb wel eens gehoord dat ze het voor 20 euro de velg deden dus dan lijkt verkopen me geen goede optie :confused:
Was eigenlijk ook niet van plan om meer dan een meijer uit te geven voor de reparatie ^^

ps; het lijkt gewoon alsof er een soort stevige folie overheen ligt welke je er vanaf kan trekken. Het repareren lijkt me dan ook weinig werk.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!