Velgenmaat 6R

hmm, heb geen fotos van voren, want ik heb de vervelende gewoonte om met de wielen in bocht-modus te poseren als er een camera in de buurt komt. Deze foto is het beste wat ik even voorhanden heb. Beide Polos zijn standaard BMs (niet verlaagd ofzo), enkel de velgen/banden verschillen.

Aan de voorkant valt de band net, maar dan ook net, binnen de wielkast bij stevig inveren.
dsc2334bewerkt-2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hey, ikzelf heb ook een polo BM 6r. met daaronder 18inch. 215/35/18.
dit loopt niet aan. staat dik! en is zeker aan te raden.
wellicht een kleine verlaging mag gedaan worden voor nog mooiere looks.
 

Bijlagen

  • CIMG1340.jpg
    CIMG1340.jpg
    91.3 KB · Weergaven: 36
  • CIMG1345.jpg
    CIMG1345.jpg
    88 KB · Weergaven: 30
ik rijd nu op een standard BM onderstel. als ik m'n zomervelgen er weer onder zet. wil ik miss wat lager gaan. neem aan met een schroefset voor mooiere afstelling. dit was mij al aan geraden ergens opt forum.
@enveekaa welke verlaging heb je nu gedaan en met wat/welk materiaal?
wil ook niet al te duur uitzijn :( maar goedkoop is duurkoop, i know!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!