Velgenmaat 6R

Re: Velgen!!!!!

Je bedoelt hoge et waarde majinbuu denk ik :) hoe hoger et waarde hoe verder naar binnen de velg/band staat, maar voor een polo 9n3 is 35 eigl zowat de max om binnen de standaard kassen te blijven. Zal bij een 6r wel niet zo veel verschillen neem ik aan :)
 
Re: Velgen!!!!!

duidelijk plaatje erbij gezocht:

velg20afmetingen-1.jpg
 
215-40-17 gaat prima op een 6R.

Maar persoonlijk zou ik gaan voor 195-40 17R op een ET-35 7J velg. Heb zelf nu 205-35 op een ET-35 8J velg, maar deze band is me eigenlijk net iets te laag en te breed. Sommigen vinden deze looks juist sexy, maar de velg steekt royaal buiten de velgrandbeschermer (niet zo praktisch), en van de extra breedte voel ik eigenlijk weinig terug qua grip, maar ik zie het wel terug qua verbruik en topsnelheid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!