Velgen

Ey gasten ,

Heb een vraagje mijn volgende polo wordt er 1 uit 2002 .
Daar wil ik graag 17 inch bbs ch onder.(zoek google : polo bbs ch) de zilvere belgisch kenteken. Maar ik heb een mailtje gestuurd naar hoogendoornwheels en die zeggen dat ze niet passen en dus niet leverbaar zijn. Hebben jullie info voor me?

Alvast bedankt
 
Het is niet zozeer het aantal inches dat onder een auto past, je moet bijvoorbeeld denken aan de steek (4*100 / 5*100 of 5*112 ) dan heb je de ET-waarde (beetje normaal is 38 dacht ik voor 17inch (mijn exors volgens mij)), het aantal J (mijn exors zijn 7). Ik zal ze in elk geval even vragen waarom het niet past, dat is altijd een beter antwoord dat enkel te horen dat het niet past.

Want een feit blijft dat 17inch gwn onder een 9N past (heb ze zelfs wel eens gezien met 18inch)
 
Ik rij ook op 17", 7.5J met 205/40/17 en dat vult inderdaad prachtig. Je hebt verschillenden opties voor die bbs-velgen eronder te krijgen:

- je besteld namaak-velgen met de juiste steek / ET-waarde
- je besteld die originele bbs'n, en steek er een adapter op naar 5 x 100
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!