Velgen vraag

Ik ben aan het kijken voor set nieuwe velgen 17" .
Nu zie ik op marktplaats geregeld replica's voorbij komen.
Iemand ervaring met dit soort velgen kwaliteit enz.?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Highline 
Zou r niet aan beginnen
Vaak is de legering anders dan die van origineel.
wat weer de sterkte bv beïnvloed.
Afwerking is ook niet je van het vaak.
Waardoor alles sneller slijt door weersinvloeden enz enz

niet aan beginnen!
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
De halve wereld rijd op imitatie velgen, ja ze zullen ongetwijfeld minder goed zijn, maar als het echt zo erg was kan ik me niet voorstellen dat er zoveel rond rijden. Mocht je interesse hebben overigens. Ik heb misschien over 4 weken ongeveer 17inch originele boa Vista velgen te koop.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Shibybob en Sal
De halve wereld rijd op imitatie velgen, ja ze zullen ongetwijfeld minder goed zijn, maar als het echt zo erg was kan ik me niet voorstellen dat er zoveel rond rijden. Mocht je interesse hebben overigens. Ik heb misschien over 4 weken ongeveer 17inch originele boa Vista velgen te koop.
Sterkte is anders
Afwerkingen heel anders
Zeg jij mij dan eens wat daar niet waar aan is
Meer of minder zeg ik niet erover
 
Volkwagen  Polo 6R  1.2 TDI 104PK/233 NM 
Ik ben aan het kijken voor set nieuwe velgen 17" .
Nu zie ik op marktplaats geregeld replica's voorbij komen.
Iemand ervaring met dit soort velgen kwaliteit enz.?
Een keer nieuw setje gehad. Nooit meer! Was niet uit te balanceren had op den duur meer lood ‘ dan aluminium. Zag er niet uit!
 
Volkswagen  Polo aw  1.0 TSI 85 kw 116 pk dsg R-Line 
Tja. immitatie, je hebt immitatie en immitatie.

Onder mijn vorige polo had ik ook een setje imi velgen, rs6 oude model. Daar een keer vol tegen een stoep mee aangeknalt, geen scheuren, niks gebroken alleen een buts. Wat ze overigens erna hebben hersteld, velg mooi recht.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!