Velgen voor polo met winterbanden

Als winterset prima. Weinig onderhoud er aan en staan goed er onder. Als zomerset zijn er wel mooiere sets. Die heb jij nu ook. Toen ik een mooie Polo 6C had wilde ik 's winters niet elke week druk zijn met mijn velgen wassen en als je deze nu 1x per maand zou bijhouden, ben je met deze velgen zo klaar. Niets mis mee. 18 inch WRC velgen lijkt mij geen goed plan als winterset.

Seat  Arona 2020 
Als winterset prima. Weinig onderhoud er aan en staan goed er onder. Als zomerset zijn er wel mooiere sets. Die heb jij nu ook. Toen ik een mooie Polo 6C had wilde ik 's winters niet elke week druk zijn met mijn velgen wassen en als je deze nu 1x per maand zou bijhouden, ben je met deze velgen zo klaar. Niets mis mee. 18 inch WRC velgen lijkt mij geen goed plan als winterset.
Maar welke velgen raad je nou aan eigenlijk

Volkswagen  6c 
Ik denk dat je beter eerst zelf op zoek kan gaan naar wat jij zelf mooi vindt. De meningen over 'wat mooi is' lopen erg uiteen (smaken verschillen). Jij moet er ten slotte mee rond rijden ;)
Daarnaast staan er al een aantal topics op het forum waarin geïnformeerd wordt over verschillende soorten banden, welk merk raden forumleden aan e.d. Zoek daar eens op, dan kom je al een heel eind.
Succes!

SEAT  Arona FR Business Intense & Cupra Formentor Performance 
Je kan zoeken op originele volkswagen polo velgen bijvoorbeeld.

Ps ik heb nog 15 inch winterbanden op stalen velgen + vw wieldoppen te koop. Voor als iemand naar opzoek is.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!