Velgen Hoogglans zwart spuiten

KYC

Nieuw lid
2,027
0
0
Na 2 mailtjes te hebben gekregen van 2 aanbieders wat ze voor mijn boavistas terug zouden geven...vond ik dat echt om te huilen...
Ze vonden namelijk dat mijn velgen te ernstig beschadigd waren...waardoor ze deze lastig konden verkopen

nu had ik een andere plan wat waarschijnlijk leuker voor mijn portomonnee is...de velgen laten repareren en dan in hoogglans zwart te spuiten.

weet er iemand goede velgen spuiterij adresje (als het kan wat ervaring ermee) in omgeving Utrecht? (ik heb zelf al wat lopen googlen alleen ik was benieuwd wat voor suggesties jullie hadden)

Wat zal men vragen voor zoiets? 250-300 euro?
 
Idd richting 300 euro. In Amsterdam en Apeldoorn zitten goede (ik dacht velgenexpert en wielfix)

Ik heb velgenexpert even benaderd via de email dus ben benieuwd hoeveel het gaat kosten
op hun website staat er 250 euro ex btw dus dat zou dan neerkomen op 300 eur ongeveer. Als ik nieuwe velgen koop dan moet ik waarschijnlijk 500 euro bij dokken nja het is 200 euro meer...maar goed het is toch weer 200 euro ;)
 
Ik heb mijn velgen toch maar bij velgenexpert afgeleverd en laten repareren + hoogglans zwart spuiten...inmiddels is het alweer 2 weken geleden (op de website zeiden ze dat ze toch wel 8 werkdagen nodig hadden om dit klusje voor elkaar te krijgen) dus als het klaar is dan post ik mijn resultaat hier op de forum (uiteraard gemonteerd onder de Polo :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!