Vcds problemen met aanpassingen

Hallo mede leden.

Ik heb een probleem met vcds. Sinds kort heb ik vcds aangeschaft dus ben er ook nog een leek in.
Alhoewel ik wel al op dit forum zeer hoopvolle handleidingen heb gevonden om dingen aan te passen e.d.
Nou ben ik ook al lekker een paar dagen aan het dokteren geweest zoals:

Comfort knipperlicht aangepast van 3 naar 4x
Knipperlicht module achter het stuur vervangen voor 1ntje met CC
DRL verlichting uit te hebben op stand 0
Anti car jacking aanzetten.

Alleen het valt mij nou op dat alleen de optie comfort knipperlicht veranderen is gelukt.

Bij alle andere als ik bij long coding de bits en bytes aan pas en ik druk op do it, dan pakt hij hem wel en staat er coding accepted, maar als ik dan kijk staat het weer zoals het stond en werkt het niet.

Iemand enig idee wat ik fout doe?
Ik hoor het graag.
Bvd tom.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
Oké super bedankt, dat zou voor nou wel super fijn zijn als dat zou kunnen ja.
Wat vraag je voor de vergoeding en wanneer zou je tijd hebben?

Uiteraard wil ik uit eindelijk toch een kabel zodat ik mezelf er in kan gaan verdiepen omdat het super leuk en gaaf is om zelf je dingen aan te passen.

Bvd tom
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 100pk 
Oké super bedankt, dat zou voor nou wel super fijn zijn als dat zou kunnen ja.
Wat vraag je voor de vergoeding en wanneer zou je tijd hebben?

Uiteraard wil ik uit eindelijk toch een kabel zodat ik mezelf er in kan gaan verdiepen omdat het super leuk en gaaf is om zelf je dingen aan te passen.

Bvd tom

App me even als je wilt, dan kunnen we het bespreken of het interresant is voor je. OBDEleven is ook een optie.
 
Ik kan vertellen dat er niet altijd een weg terug is. Niet met OBDE en niet met VCDS soms. Ze komen niet veel voor maar ze zijn er :). dan is herstel puzzelen al is dat altijd leuk.

Ik heb er al wat voorbij zien komen namelijk hier die hebben zitten spelen en dachten terug te kunnen maar dat de module toch ergens ongemerkt aangepast had en ze niet hersteld kregen.

Maar dit even ter info niet meer en minder
 
  • Leuk
Waarderingen: Tommy144zx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!