VCDS out of date

krisrock

Bekend lid
1,745
178
92
Hallo allemaal,

ongeveer 1 jaar terug een vag-com kabel gekocht via iemand van dit mooi forum (weet ff zo snel niet meer weerStick Out Tongue)


Maar nu het probleem, als ik vcds versie 11.3 opstart krijg ik de melding dat deze out of date is.
en het programma geeft dan ook gelijk een fout bij het testen van de kabel.
Heb al geprobeerd alles te de-installeren en vervolgens weer te installeren. maar dit was niet de oplossing:S
ook tussen door nog een register schoonmaak gedaan en het programma weer opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.

versie 11.8 ge installerend en deze werkt wel maar inderdaad erg instabiel en regelen matig verbinding problemen,en aanpassingen die niet willen door allerlei rare fouten.

Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

11.3 heeft al die tijd echt super gedraaid!!

kabel gegevens: 11.8
vcds versie: 11.3 (dit omdat deze stabieler is dan 11.8)
Windows versie: XP

Gr Krisrock
 
Probeer eens de datum van je computer terug te zetten? Was dacht ik laatst ook een soortgelijk probleem en daarbij was de datum terug draaien de oplossing.

Kan me niet meer herinneren naar welke datum precies, dus even een paar maanden proberen ofzo?
 
VW  6R  1.2TDI 
Gisteren was ik zo dom om de wifi aan te laten staan toen ik met VCDS begon. Kreeg de melding dat de VCDS software out of date is en de key opnieuw geprogrammeerd moet worden. Ik heb snel de zaak uitgeschakeld maar het resultaat is nu dat hij terug komt met de melding dat de VCDS software out of date is en hij wil de interface niet meer wil zien.
Er is kennelijk iets op mijn schijf gewijzigd maar wat??? Ik weet niet hoe ik dat terug kan draaien. Echter door een oude datum in te stellen kan ik nu toch weer met VCDS 11.3.0 en mijn key werken. Maar ik zou toch liever naar de oude situatie terug willen.
 
Helaas is mij dat ook niet gelukt...
Het probleem is bij mij zelfs ontstaan zonder internet verbinding!

Wat ik allemaal al geprobeerd heb, software opnieuw geïnstalleerd, software verwijderd en vervolgens register op geschoond. (+alle mappen handmatig verwijderd) en natuurlijk alles weer geïnstalleerd maar ook dit zonder resultaat.
Hogere vcds werkt zonder deze problemen maar draait opzig er instabiel!
Dus na mijn weten zit er niks anders op dan de datum terug te zettenStick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!