VCDS instellen 6R en de rest!

Hi guys,

Kwam toevallig op deze site (stond nog hoog in Google ook nog). Hier zijn de aanpassingen in het Nederlands omschreven voor de Polo 6R: VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
Ook kan je het programma helemaal door lopen op deze pagina: VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics of aan de linkerkant selecteren wat je graag wil zien. Denk hierbij aan foutcodes of informatie.

Ik dacht ik deel het even gezien het altijd handig kan zijn :eek:
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Heb inmiddels een 12.12 VAG-COM kabel , ik zoek nu de optie om de knipperlichten te laten knipperen bij het sluiten van de auto nu knipperen ze alleen bij het openen.
Iemand een idee ?

Ik ben vandaag een beetje aan 't stoeien met de Vag com en kwam jou vraag toevallig tegen.

Je gaat naar 09 Cent. Elect
Vervolgens naar 07 Coding
Byte 5
En dan Bit 5 aanvinken.

Succes!
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Thanks Famous !

Zal eens kijken hoe dat coderen nou precies werkt want volgens mij kon ik niks aanvinken van wat ik zag vorige keer zou ik alles handmatig moeten invoeren :confused:

Wanneer je 07 Coding aan hebt geklikt dien je nog wel even op Long coding te klikken (uit me hoofd). Hier kan je Byte's aanklikken om navigeren met de pijltjes toetsen, omlaag is een byte verder en omhoog een byte terug.
Ik zal even wat SC posten, maakt het misschien wat makkelijker.

Edit;

1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: Red devil
Ik ben vandaag een beetje aan 't stoeien met de Vag com en kwam jou vraag toevallig tegen.

Je gaat naar 09 Cent. Elect
Vervolgens naar 07 Coding
Byte 5
En dan Bit 5 aanvinken.

Succes!

Heel raar ze stonden al aangevinkt bij mij, maar nog steeds geen knipperlichten bij afsluiten alleen bij het openen.

Heb nu een probleempje erbij met mijn DRL , de rechterkant daarvan knippert eens in de 3 a 4 seconde geen idee wat er gebeurd is iemand een idee ?
Ook doet mijn linker stadsverlichting het soms niet en ook de sensor van de achterbak wil nog weleens oplichten zomaar (dit is al langer trouwens).

Lijkt wel een italiaanse Polo met al die electrische probleempjes !
 
Heel raar ze stonden al aangevinkt bij mij, maar nog steeds geen knipperlichten bij afsluiten alleen bij het openen.

Heb nu een probleempje erbij met mijn DRL , de rechterkant daarvan knippert eens in de 3 a 4 seconde geen idee wat er gebeurd is iemand een idee ?
Ook doet mijn linker stadsverlichting het soms niet en ook de sensor van de achterbak wil nog weleens oplichten zomaar (dit is al langer trouwens).

Lijkt wel een italiaanse Polo met al die electrische probleempjes !

Hoe staan de instellingen bij Adaption (10)? Wellicht kan/moet je ze hier ook even aanzetten als dit niet het geval is.

Knippert je DRL altijd? Dus ook als je normale lampen aanstaan en als je auto alleen op contact staan danwel gestart is?
Verder heb ik vrij weinig met elektra, maar ik zal al bijna zeggen ergens een knip in een kabel of een zekering die niet helemaal lekker is..
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Hoe staan de instellingen bij Adaption (10)? Wellicht kan/moet je ze hier ook even aanzetten als dit niet het geval is.

Knippert je DRL altijd? Dus ook als je normale lampen aanstaan en als je auto alleen op contact staan danwel gestart is?
Verder heb ik vrij weinig met elektra, maar ik zal al bijna zeggen ergens een knip in een kabel of een zekering die niet helemaal lekker is..

Zal eens kijken bij Adaption thanks

DRL gaan uit als ik me gewone lampen aanzet, DRL staat standaard aan als de gewone en stadsverlichting uit staan.
De linker LED was kapot gegaan en vandaag een nieuwe gekregen, deze doet het weer en nu begint opeens de rechter LED te knipperen weet zeker dat het geen kabelbreuk of een zekering is aangezien het pulserend licht geeft.

Het gaat om deze BA15S LED met canbus - Leddel de led webshop voor auto huis en tuin
 
Zal eens kijken bij Adaption thanks

DRL gaan uit als ik me gewone lampen aanzet, DRL staat standaard aan als de gewone en stadsverlichting uit staan.
De linker LED was kapot gegaan en vandaag een nieuwe gekregen, deze doet het weer en nu begint opeens de rechter LED te knipperen weet zeker dat het geen kabelbreuk of een zekering is aangezien het pulserend licht geeft.

Het gaat om deze BA15S LED met canbus - Leddel de led webshop voor auto huis en tuin

Had je nog gekeken bij Adaption?

Verder 100% zeker dat alles goed gemonteerd is? Het is wel gek dat het, na vervaging van de linker, rechter lampje begint te knipperen.
Maar zoals ik eerder al aangaf, heb niet zoveel verstand van elektra ;).
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!