Vcds gezocht in de buurt van kampen

Dus gebruikt gemaakt van de regensensor, en niet een aparte sensor voor verlichting zoals een chinees ledje.
Bij mij kan ik kiezen tussen de bochtenverlichting en de xenon schijnwerper, en xenon dus dat zou het dimlicht moeten zijn.
Ik heb een auto light kabel die gebruik maakt van de regensensor, geen chinees.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Frans Rijgersberg
Dus gebruikt gemaakt van de regensensor, en niet een aparte sensor voor verlichting zoals een chinees ledje.
Bij mij kan ik kiezen tussen de bochtenverlichting en de xenon schijnwerper, en xenon dus dat zou het dimlicht moeten zijn.
Ik heb een auto light kabel die gebruik maakt van de regensensor, geen chinees.
met een ledje idd
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Dus gebruikt gemaakt van de regensensor, en niet een aparte sensor voor verlichting zoals een chinees ledje.
Bij mij kan ik kiezen tussen de bochtenverlichting en de xenon schijnwerper, en xenon dus dat zou het dimlicht moeten zijn.
Ik heb een auto light kabel die gebruik maakt van de regensensor, geen chinees.
als ik het dus goed begrijp had ik deze via regensensor aan kunnen sluiten , met een geschikte kabelboom ? Ipv
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Enderdaad, met ledje zou het ook kunnen maar dat licht eraan.
Tegenwoordig heb je chineese schakelaars die je helemaal kunt instellen.
Er zijn kabelbomen beschikbaar die je tussen een auto light schakelaar kunt zetten waar je vervolgens een paar kabels op je bcm aansluit.
En tadaa dan is je regensensor ineens ook een lichtsensor, na codering.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Enderdaad, met ledje zou het ook kunnen maar dat licht eraan.
Tegenwoordig heb je chineese schakelaars die je helemaal kunt instellen.
Er zijn kabelbomen beschikbaar die je tussen een auto light schakelaar kunt zetten waar je vervolgens een paar kabels op je bcm aansluit.
En tadaa dan is je regensensor ineens ook een lichtsensor, na codering.
is hier een beschijving van en wat aan materiaal heb ik hier voor nodig?
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Voorwaarde voor autolight via de OEM manier is een regensensor + start stop systeem vanaf fabriek.

Of xenon koplampen + regensensor vanaf fabriek. Andere configuraties zijn verbonden aan een Chinees auto light setje.

Achteraf inbouwen van regensensoren en xenon lampen gaat niet werken, er zit een compleet andere kabelboom in die auto’s, waarbij de verlichting via de BCM loopt.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  • Leuk
Waarderingen: Martien
Voorwaarde voor autolight via de OEM manier is een regensensor + start stop systeem vanaf fabriek.

Of xenon koplampen + regensensor vanaf fabriek. Andere configuraties zijn verbonden aan een Chinees auto light setje.

Achteraf inbouwen van regensensoren en xenon lampen gaat niet werken, er zit een compleet andere kabelboom in die auto’s, waarbij de verlichting via de BCM loopt.
Ik heb regensensor plus start stop af fabriek maar geen xenon lampen
 
Volkswagen  Polo Highline  1.2 Tsi 
Er zijn kabels te koop op een @ciclo @Turbodruk verkoopt ze als ik het goed heb en er zijn vast meer mensen.
Ook heb ik ergens een schema gezien maar dan meot je er wel verstand van hebben.

Kabel ertussen, andere light switch installeren en even coderen met vcds.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Frans Rijgersberg
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!