vcds aanpassigen

Tcl bedankt voor de vcds aanpassingen, mooi werk :)
Neemt netjes de tijd voor je, en als het niet werkt zoals het zou moeten wordt er naar een oplossing gezocht.

Ga vooral zo door
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Antera en DeeOow
Graag gedaan hoor en dan de volgende keer maar meteen in de garage. Jammer dat het met de lichtschakelaar niet werkte maar wie weet kom ik daar ook nog wel een keer aan uit. We gaan zeker de polo nog eens wat verder door lichten maar weer een stukje wijzer.

De volgende ga ik even met VCP bekijken indien de betreffende klant dat goed vind :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Marvi Jansen en Frisbie
Graag gedaan hoor en dan de volgende keer maar meteen in de garage. Jammer dat het met de lichtschakelaar niet werkte maar wie weet kom ik daar ook nog wel een keer aan uit. We gaan zeker de polo nog eens wat verder door lichten maar weer een stukje wijzer.

De volgende ga ik even met VCP bekijken indien de betreffende klant dat goed vind :)
Zolang hij niet ontploft en gewoon nog rijd vind ik het prima! Haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Vraag: in de gebruiksaanwijzing staat dat de airco temperatuur in het display van je radio tevoorschijn kan komen. Bij mij werkt dit niet is dit middels vcds wel mogelijk ??
 
Tcl bedankt voor de vcds aanpassingen, mooi werk :)
Neemt netjes de tijd voor je, en als het niet werkt zoals het zou moeten wordt er naar een oplossing gezocht.

Ga vooral zo door

Welke aanpassingen heb je allemaal laten doen als ik vragen mag?

@TCL heb je nog nieuwe dingen ontdekt voor de 6C? ben namelijk wel nieuwsgierig :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6C (omgebouwde opel astra)  0.8i 
Omtrend de temperatuur heb ik dit nog niet eerder bekeken.

@pipo tot op heden nog niet veel wijzer geworden maar heb nog niet veel van deze auto gehad om er nog meer tijd
in ter steken :) maar zodra ik er weer heb dan gaan we weer verder pluizen.
 
Volgens mij al vaker gevraagd op het forum......
Koelwater en/ of olie temperatuur in het scherm.
Of is er een knoppen combi die dit mogelijk maakt, bij de o2 wass dit mogelijk met de clima.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!