vcds 11.3 vraagje

krisrock

Bekend lid
1,745
178
92
hallo allemaal,

ik ben in het bezit van een vcds kabel 11.8 en de software die ik draai is 11.3 deze draaide toen aardig beter dan de 11.8 versie.
nu kreeg ik een vraag van mij buurman of ik op zijn skoda octavia van 2014 ook wat aanpassing kan doen nu is mijn vraag is dit mogelijk met deze kabel?

Dan nu vraag 2Stick Out Tongue
Als hij de ruitenwissers op de auto staand heeft staan (dus op de regensensor)
gaat af en toe ook de achter ruitenwisser mee doen is dit uit te zetten via vcds?

Gr Krisrock
 
Je zult wel wat aanpassingen kunnen doen, veelal de "standaard" dingetjes. Echt de specifieke dingen welke "nieuw" zijn op dit model zul je alleen kunnen vinden als je de specifieke code van de module en dergelijke weet. Deze zullen namelijk niet in het menu staan.

Ik vermoed dat je de achteruitwisser niet uit zult kunnen zetten. Dit gaat dacht ik enkel met vcds pro en de meer geavanceerde kabels;)
 
Je zou inderdaad kunnen proberen om dit, volgens mij noemde ze het comfort whiping oid, uit te zetten bij de Skoda. Maar zover ik weet heeft dit alleen invloed als je achteruit gaat rijden.

Ik vermoed dat het hier om een goede "namaak" vcds kabel gaat (anders had je immers wel gewoon de nieuwste software ;)) Zover ik weet is deze kabel dan speciaal gekraakt voor die versie, het updaten ervan gaat dus inderdaad vaak niet werken. Mocht er toch een manier zijn dat dit wel te doen is heb ik ook interesse:)
 
hallo allemaal,

ik ben in het bezit van een vcds kabel 11.8 en de software die ik draai is 11.3 deze draaide toen aardig beter dan de 11.8 versie.
nu kreeg ik een vraag van mij buurman of ik op zijn skoda octavia van 2014 ook wat aanpassing kan doen nu is mijn vraag is dit mogelijk met deze kabel?

Dan nu vraag 2Stick Out Tongue
Als hij de ruitenwissers op de auto staand heeft staan (dus op de regensensor)
gaat af en toe ook de achter ruitenwisser mee doen is dit uit te zetten via vcds?

Gr Krisrock

Let op dat dit niet zo simpel werkt als met de Polo 6R de Octavia 3 heeft MQb en is een heel anders stukje programmeren wat meer puzzelen is tussen de +/- 1300 regels :). Pas wel op wat je doet met de chinese kabel want heb er al een aantal gehad die na gebruik van deze kabel een aantal zaken niet meer werkte of ander en dat ondanks dat er weinig tot niks om gecodeerd was

DE wisser kan je idd uit zetten dat deze voortaan plat blijft liggen



Tuningcenter lowering voor al Uw VCDS/VCP aanpassingen en alle verlagingen
Ook via whatsapp 24/7 +31615228709
 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!