Vaste VW Power NoordHolland Meeting Zaandam stormhoek eerste start 20 oktober

Status
Niet open voor verdere reacties.

Polobm6r

Bekend lid
1,797
749
132
Dames en heren VAG liefhebbers

Vanaf zaterdag 20 oktober is het eindelijk zo ver dan beginnen we met de eerste weekelijkse VAG meeting van VW Power NoordHolland.
Het zal plaats gaan vinden in Zaandam stormhoek bij de Mac en KFC.
Deze meeting is bedoelt voor alle VAG autos lucht en watergekoeld.
Dus kom allemaal gezellig langs om er een leuke avond van te maken.

Dan willen we alleen nog even wat zeggen over de plek waar we gaan staan.
Laten we de plek daar schoon houden dus gooi je vuil in de vuilnisbakken.
Maak daar ook geen overbodige herrie zo als audiosystemen volgas gooien en burnouts.
Dit zodat we daar elke week weer terug kunnen komen.

Alvast bedankt en tot zaterdag 20 oktober Aanvang 20:00
Adres:
Stormhoek 1
1506 sw Zaandam

VW Power NoordHolland
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Jammer dat het te ver rijden is, anders was ik wel een keer komen kijken. Misschien volgend jaar van de zomer een Keer.

Ja is ook een beetje laat in het jaar maar er is een begin nodig natuurlijk:)
En volgend jaar als het mooi weer is hopen we daar nog steeds te komen.
En we gaan volgend jaar ook een echte meeting organiseren met een vw dealer in noordholland.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Ik denk dat ik wel effe langs kom rijden
animaatjesautorijden88098-1.gif
 
Nou heb op verschillende forums wat gepromoot zoals hier facebook volksforum vw forum en keversite.
Is de eerste keer dus je weet nooit wat er op af komt.
Hoop op een leuke opkomst en mooie autos te bekijken want daar gaat het natuurlijk om.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Nee nog niet maar ga me polo voor de winter stallen en dan ga ik er van alles aan doen.
En dan met een oud golfje diesel rijden voor een paar maanden.
Ja voor de eerste keer was het een aardige opkomst en volgende week schijnt het ook droog te blijven dus hoop op nog meer mensen te zien daar.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!