Vanaf nu ook 1.5 TSI - 150pk configureerbaar

Wat houdt het precies in dat je model 2020 krijgt.. Zijn er dan kleine veranderingen doorgevoerd t.o.v. het 2019 model? Weet alleen dat 2020 model €450,- duurder is in aanschaf dan 2019 model, meer ook niet :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
Geen idee, waarschijnlijk wat kleine veranderingen. Meestal zijn het van die dingen als USB poorten of standaard optie.

Bijv. Eerste aw had geen USB poorten achterin en was de sport select onderstel niet standaard bij de highline maar nu wel.
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
Geen idee, waarschijnlijk wat kleine veranderingen. Meestal zijn het van die dingen als USB poorten of standaard optie.

Bijv. Eerste aw had geen USB poorten achterin en was de sport select onderstel niet standaard bij de highline maar nu wel.
Ligt er wel aan met welke motor je de Highline besteld of het sport select onderstel standaard is of niet. 1.0MPI en 1.6 tdi is het bijvoorbeeld niet standaard
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Volgens zeggen wordt geen enkele Polo meer in Spanje gemaakt: de band is omgebouwd voor de productie van de T-Roc.
Mijn Polo zou dus in Afrika gemaakt worden.
24 Juli ga ik rijden. Voorlopige schatting aflevering: of week 28 of week 29, zal er dus om spannen.
 
Volgens zeggen wordt geen enkele Polo meer in Spanje gemaakt: de band is omgebouwd voor de productie van de T-Roc.
Mijn Polo zou dus in Afrika gemaakt worden.
24 Juli ga ik rijden. Voorlopige schatting aflevering: of week 28 of week 29, zal er dus om spannen.
van de 3 lijnen polo is er 1 omgebouwd voor de t-rocc werd mij verteld en worden ze dus in beide landen geproduceerd. maar dit kan alweer veranderd zijn, voor welke week staat de productie van jou auto?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Snap er geen r**dt van: auto zou in week 19 geproduceerd worden en vanaf week 19 rekening houden met 8 weken transport met distributie , afleverklaar maken enz. Vind nu een bericht van de dealer in mijn mailbox dat als alles goed gaat, mijn auto eind volgende week bij hem bezorgd wordt!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Nick-the-quick
Snap er geen r**dt van: auto zou in week 19 geproduceerd worden en vanaf week 19 rekening houden met 8 weken transport met distributie , afleverklaar maken enz. Vind nu een bericht van de dealer in mijn mailbox dat als alles goed gaat, mijn auto eind volgende week bij hem bezorgd wordt!!
zo dat is geweldig nieuws!

Ik heb mijne toen in juni 2017 besteld en op 28 februari 2018 werd die pas gelevert.. Nog nooit zo slecht geslapen als in die periode
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
Sorry mensen,
Foto's moeten nog even wachten.
Maar wat ben ik blij met deze motor!
Komende vanaf de 8 klepper 105 pk naar de 16 klepper 110 pk die ik beide best wel rauw vond lopen, dan nu de 1.5 TSi Evo met 110 kW die als een zonnetje loopt, in de Eco stand nog steeds trekt als een malle, lekker in de 2-cilinder modus werkt en bij gas los gewoon in de vrijloop gaat.
Heb gezien dat de 7e versnelling langer is geworden, nog minder toeren. Over brandstofverbruik kan ik nog niets melden, ik ben weer even een heel blij klein ventje geworden.

Maakt me overigens toch wel nieuwsgierig hoe snel een GTI dan wel niet is!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup en HoMi
Sorry mensen,
Foto's moeten nog even wachten.
Maar wat ben ik blij met deze motor!
Komende vanaf de 8 klepper 105 pk naar de 16 klepper 110 pk die ik beide best wel rauw vond lopen, dan nu de 1.5 TSi Evo met 110 kW die als een zonnetje loopt, in de Eco stand nog steeds trekt als een malle, lekker in de 2-cilinder modus werkt en bij gas los gewoon in de vrijloop gaat.
Heb gezien dat de 7e versnelling langer is geworden, nog minder toeren. Over brandstofverbruik kan ik nog niets melden, ik ben weer even een heel blij klein ventje geworden.

Maakt me overigens toch wel nieuwsgierig hoe snel een GTI dan wel niet is!!
Als je hem laat chippen ben je denk ik net zo snel als een GTI haha
Gebruik je die ECO stand echt?....
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Sorry mensen,
Foto's moeten nog even wachten.
Maar wat ben ik blij met deze motor!
Komende vanaf de 8 klepper 105 pk naar de 16 klepper 110 pk die ik beide best wel rauw vond lopen, dan nu de 1.5 TSi Evo met 110 kW die als een zonnetje loopt, in de Eco stand nog steeds trekt als een malle, lekker in de 2-cilinder modus werkt en bij gas los gewoon in de vrijloop gaat.
Heb gezien dat de 7e versnelling langer is geworden, nog minder toeren. Over brandstofverbruik kan ik nog niets melden, ik ben weer even een heel blij klein ventje geworden.

Maakt me overigens toch wel nieuwsgierig hoe snel een GTI dan wel niet is!!

Klinkt heel nice!! Nogmaals gefeliciteerd.. Ik moet er nog een half jaar op wachten, maar dat is het allemaal waard zo te lezen.. Benieuwd naar de foto's Big Grin.. Veel plezier met je bak!
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!