Van 1.2 BM naar 1.4 GTI

Enkele maanden geleden mijn 1.2bm black on black weg gedaan. Daarna een bmw gehad niks aan weggedaan. Vervolgens golf 6 1.2 tsi ook niks aan. Toen tijdje op mijn motor gereden en dan nu.. fel rode polo 6r gti
 

Bijlagen

  • 8403FAC1-8303-431E-B8C5-5B40584E3C85.jpeg
    8403FAC1-8303-431E-B8C5-5B40584E3C85.jpeg
    244.7 KB · Weergaven: 79
En de fel rode Polo GTI ook niks aan? Ga je deze ook weg doen? :mrgreen::mrgreen:

Rood staat hem goed, mooie combo met het Panodak. Veel plezier er van.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Ben benieuwd hoe lang je het met deze Polo uithoud dan:mrgreen:
Een tijdje terug kwam ik ook een felrode Polo in de showroom van Century Groningen tegen met alle denkbare opties maar twijfelde over de kleur,maar moet toch bekennen dat het best wel gaaf staat:cool:
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Thanks Guys! Nee dit is houdertje! Ik moest ook wennen aan de kleur maar bij een gti met deze opties kan het Haha de bmw en golf waren niet wat ik zocht dan raak je er snel op uitgekeken. Ik heb de bm ook lang gehad hiervoor. Dit is een blijvertje!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!