Vale bekleding gti

Ik heb een gti uit 2019 met het gti interieur ruitjes zeg maar en het valt me op dat de bekleding wat vale wordt of iedergeval lijkt of het vale is allemaal lichte plekken er in.
Hebben meer mensen hier last van en wat zou ik er aan kunnen doen om het weer op te frissen en zo te houden.
Kan het natuurlijk professionele laten cleanen maar vrasg me af of het dan weer terug komt.
 
Volkswagen  Polo gti aw  2.0tsi 264pk 455nm 
Ik denk zelf persoonlijk dat als je de bekleding laat reinigen het dan verholpen is. Zelf heb ik er ook wat vlekken in zitten, maar ik stoor me er niet aan.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Meestal is dit ophoping van stof wat door het zitten is ingetrokken in de bekleding.
Sla met een platte hand maar eens op de zitting, dan begrijp je wat ik bedoel.
Ik doe dit 2x per jaar en daarna neem ik de bekleding af met een Greenspeeddoek (wonderdoek € 1,- Action) met alleen water.
Het betreft bij mij alleen de voorstoelen, aangezien de achterbank zelden gebruikt wordt.
Ik moet zeggen, bij mij blijft het als nieuw.
Blijft het toch vlekken, dan is een sproei extractie machine te huur bij de gamma.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!