Vakantie 2010 Correctie: 2011

Maik

Voormalig Admin
De zomer vakantie's komen er weer aan en ik was benieuwd waar we dit jaar met ze alle masaal (of juist niet) naar toe gaan.

Ik zal zelf maar aftrappen: Ik ga over 2weken een maand naar Maleisië.

Re: Vakantie 2010

Scouting is voor mietjes!
Harstikke leuk joh, ik ga zelf week 30 met de scouts (ben leider bij scouting) een weekje naar Mierlo toe. En dan van 14 tm 22 Augustus samen met de vriendin op de camping in Heiloo, lekker in eigen land.

Ik ben woensdag terug gekomen uit Mexico :) Was heerlijk maar helaas zit de vakantie er weer op :(

Pfff.. allemaal mooie vakanties en dan kom ik met me 8 dagen bulgarije haha

En heel misschien in het najaar nog naar Aruba :)

Johan zei:
dat is toch ook niet mis! Lijkt me een mooi eiland!
Haha ja lijkt me ook wel super.. mwah het is nog misschien ;)
Enne... me ouders nemen me mee, dus dan weet je genoeg :lol:

maar het is nog niet zeker omdat ik misschien rond die tijd een operatie heb :roll:

jullie gaan ook echt allemaal het land uit he. terwijl er op eigen bodem zoveel te beleven valt. :)

PoloBas zei:
jullie gaan ook echt allemaal het land uit he. terwijl er op eigen bodem zoveel te beleven valt. :)

Nee hoor, ik blijf hier. ;)
Hooguit dat ik nog een paar dagen naar Engeland ga eind Juli met een collega.
Dat heb je als je vrijgezel bent en je vrienden allemaal gesetteld zijn.
Maar ik vermaak me wel die 3 weken vakantie.
De vakanties die ik echt weg ben zit ik met vrienden aan de Worthersee of op Edition 38.

Mensen, allemaal een fijne vakantie voor de gene die nog weg gaan. Voor de gene die door werken, jullie vakantie komt dan vast nog ;). Ik ben vanaf morgen een maandje weg ( maleisie ) en zal iedereen aanraden wanneer je op vak bent je camera paraat te houden mocht je een *dikke* Polo spotten ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!