VAGCOM

Michael

Nieuw lid
Kan ik in ROSS-TECH Vagcom gewoon kiezen voor Polo 9n1? Om te scannen terwijl ik een Polo 9n3 heb? :)

En weet 1 van jullie of Emerency Brakelights ingesteld kan worden?

@michaeltjeh1..anti-carjack is zo ingeschakeld via de VAG-COM, daar hoef je niet in te stellen dat het een 9N is...hij moet als het goed is, al aangeven wat voor Polo je hebt..

Bij zie ik in het display dat er over een 7500 km een inspectie dient te gebeuren, maar deze blijft gelukkig niet zo irri lang zichtbaar als bij de 6N2...

Mijn man heeft ook VAG-COM...ff meenemen dan de 11e sept.??

De foutcodes uitlezen, eruit halen, functie's aan/ uitzetten.

Maar voor de functies zal deze niet geschikt zijn., denk ik...

Windkracht13 zei:
Ik heb totaal geen kaas gegeten over deze kabels of standalone apperaat.

Maar lijkt me zeker handig om erbij te hebben.
Wie zou mij willen helpen bij de aanschaf hiervan, er zijn zoveel verschillende, en ook in prijs?

Is dit wat? http://cgi.ebay.nl/Scanner-Code-Reader- ... 335d468960
Wil niet lullig doen maar aan deze kabel heb je niks
Zoek gewoon naar een obd vagcom kabel op eBay
Hier zo het eBay item nummer 330607181093

OBD tools met canbus toch?

Dan heb ik weinig aan het kabeltje waar jij naar verwijst Onair :(

Dit staat in de beschrijving, "The KKL interface is not suitable for CAN-BUS systems"

Maar nogmaals, heb geen verstand van dit app... :D

Ik heb zelf een Bluetooth ODB stekker via ebay voor 18 euro... Die kan perfect gekoppeld worden aan mijn telefoon met Torque app en kan zo alle computer gegevens uitlezen (ook turbo druk enzo :)) en foutcodes uitlezen en resetten.

Helaas nog geen functies aan of uit kunnen zetten, omdat de lite versie van de vagcom software geen CANbus ondersteund, en voor de officiele versie heb je een speciale (dure) kabel nodig.

vw  polo 
TH@NKzz voor de tip SilencerNL, heb even rond geneusd op Ebay, en heb nu ook de bluetooth OBD stekker besteld.

Geinige app Torque, ook tablets wordt ondersteund... :mrgreen:

Weet iemand hoe je ik Emerceny brake lights aan kan zetten? Ik heb gekeken op Gerrit Speek maar ben hier niet echt wijs uit geworden wat ik tot nu toe heb gedaan:

INSP gereset
Auto Lock en Unlock aangezet

Erg leuk om dit te doen :) Wil me hier helemaal in gaan verdiepen!

Heb nog even wat zitten neuzen en is nog steeds niet helemaal duidelijk volgens mij is dit wel mogelijk voor mijn Polo 9n3 hoop dat iemand hier op het forum dit misschien aan gezet heeft? :)

ben ik ook wel benieuwd naar.. wat zijn de mogelijkheden tot nu toe eigenlijk met de 9N(3)?

ik zelf heb:
- anti carjack (vanaf 15km/u) + auto unlock
- selectieve deuropening uitgeschakeld
- alarmbeep bij ont- & vergrendelen

is dit alles of is er meer?

@Johan

Volgens mij is er veel meer mogelijk met de VAGCOM Instellingen alleen ben ik dit aan t uitzoeken de Emerceny Brake Lights lijken me wel leuk en volgens mij moet dit ook kunnen :D Dat ga ik uitzoeken ik ga nu ff kijken hoe ik simpel zelf kan coderen wanneer ik meer weet zal ik dit met jullie delen! :D

onair zei:
Wil niet lullig doen maar aan deze kabel heb je niks
Zoek gewoon naar een obd vagcom kabel op eBay
Hier zo het eBay item nummer 330607181093

Heb dit kabeltje gekocht, maar krijg het niet aan de praat... Heb je ook een PM gestuurd ;)
Ik heb een polo 9N

Gebruik VCDS 11.11.0 op een windows 7 64bit machine.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!