vag-com vcds 10.6 diagnose uitleeskabel 25 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Edd,

Ik heb wel interesse. Kan ik met deze kabel mijn de vagcom van mijn 2012 6R zo coderen dat 'ie snapt dat er een RCD310 in zit?

Greetz,
Wildcard
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Robbert,

Ik heb wel interesse. Kan ik met deze kabel mijn de vagcom van mijn 2012 6R zo coderen dat 'ie snapt dat er een RCD310 in zit?

Greetz,
Wildcard
Als het goed is wel, moet je alleen wel,weten waar dat moet gebeuren ;)
Ik heb zelf ook een kabel met vcds 10.6 besteld, dus t zou wel moeten werken met de 6r

De kabel moet btw wel een hex + can interface hebben om te werken met de 6r
 
VW  6R  1.2TDI 
Och ja, dat is waar ook, jij hebt er ook een besteld. Glad vergeten.

Sorry Edd, maar ik zou 't apparaat maar 1 keer nodig hebben, dus dan mag ik vast die van Jan wel even lenen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Och ja, dat is waar ook, jij hebt er ook een besteld. Glad vergeten.

Sorry Edd, maar ik zou 't apparaat maar 1 keer nodig hebben, dus dan mag ik vast die van Jan wel even lenen :)

Mag idd best, maar als je net als ik liever zelf per direct een wijziging wilt doen als je t in je hoofd hebt kun je beter een kabel hebben ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
@ wildcard ik raad je een nieuwere versie aan bv. vcds 11.10 of nieuwer omdat deze meer dingen uit je boordcomputer kan uitlezen met uitleg erbij wat wat is.

mijn kabel is verkocht topic kan gesloten worden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!