VAG 6R!! NO DEALER!!

Voor die vag-kabel heb ik zitten rondneuzen om hem eventueel te kopen, op de belgische site (Auto-Tech - PRO-KIT) zit er misschien wel een handige cursus bij.
Ross-Tech: Distributor List
Dit is inderdaad een originele VCDS kabel bij een officiële dealer, dit betekend dat je altijd updates krijgt en niet met cracks in de weer hoeft.

Dit is de kale versie:
Auto-Tech - WebWinkel
De verschillen zijn alleen de cursus, koffer en installatie op jouw PC.

VCDS spreekt helemaal voor zich, dus ik vraag me zelf af of die cursus noodzakelijk is. De info van de cursus zal je waarschijnlijk ook wel op internet kunnen vinden.
 
Heeft iemand hier een ideetje op; coming home verlichting was bij mij door Jela geactiveerd in mijn polo bluemotion uit 2011 en heb later oem parkeersensoren ingebouwd en aanlaten zetten bij Jela, helaas moest hij de coming home toen uitzetten, het was het 1 of het ander. Heeft iemand hier een ideetje over zodat de coming home ook weer aangezet kan worden?
 
Heeft iemand hier een ideetje op; coming home verlichting was bij mij door Jela geactiveerd in mijn polo bluemotion uit 2011 en heb later oem parkeersensoren ingebouwd en aanlaten zetten bij Jela, helaas moest hij de coming home toen uitzetten, het was het 1 of het ander. Heeft iemand hier een ideetje over zodat de coming home ook weer aangezet kan worden?

hmmmm wat heeft parkeersensoren met coming home te maken?

zover ik het weet is dit onafhankelijk aan of uit te zetten of heb ik het mis?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!