Voorstellen Vaarwel Polo

Fredje

Nieuw lid
Met pijn in mijn hart heb ik afstand moeten doen van mijn Polo1.2 6r TDI bluemotion uit 2011.
Wegfahren gespert.
Volgens de wegenwacht gaf deze bij het uitlezen aan dat er geen verbinding was met de sleutel. hij gaf ook netjes de foutcode.
Naar de VW garage laten slepen om de sleutelcode opnieuw in het systeem te zetten. VW gaf later aan dat ze de computer niet konden uitlezen omdat de 2 computers stuk waren en ze geen verbinding konden krijgen met de auto. Dus met een rekening van 450 euro onderzoekkosten kon ik gaan.
Ik heb de auto naar de sloop gebracht omdat reparatie veel en veel te duur zou worden en dat gezien de leeftijd geen optie was. Auto had ook bijna 370.000 km op de teller. Een week later hoorde ik dat de auto het weer deed en dat deze naar Polen gaat. Bleek dat er een ring om het contactslot stuk was en dat de auto daardoor geen sleutel kon lezen. Totale kosten inclusief sleutels opnieuw programmeren 195 euro.
Uiteraard even verhaal wezen halen bij de VW. Deze kwamen met een wazig verhaal en totaal niet samenhangend en later weer met een ander verhaal. Kortom, ze hadden er gewoon geen zin aan om een oude auto te repareren. Deze VW is een business punt waar ze door de regel alleen bedrijfsauto`s en lease wagens onderhouden.
Jammer dat deze VW op deze manier zaken doet.

VW Polo  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!