Vaarwel GTI

Ik zie de GTI niet zo snel weer in productie gaan; zou ook zeggen, voor voorraad gaan. Of een heel jonge occasion met heel weinig kilometers? Die zijn er wel (heb er zelf zo één), maar zal wel geen optie zijn
Ik heb een mooie Volkswagen Polo, voor € 29495 gevonden op AutoTrack. Bekijk hem hier: https://www.autotrack.nl/a/volkswagen-polo-benzine-2019-50481825

Staat (weer) een mooie te koop. Goed onderhouden al weet ik niet hoe de laatste eigenaar ermee om is gegaan.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Rednier, HoMi en capszz
Die van mij was company car van de dealer zelf geweest (zo heet dat geloof ik). Dan heb ik er wel vertrouwen in. Dit soort auto's zonder dat je iets weet van de voorgeschiedenis, zou ik niet snel doen
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Die van mij was company car van de dealer zelf geweest (zo heet dat geloof ik). Dan heb ik er wel vertrouwen in. Dit soort auto's zonder dat je iets weet van de voorgeschiedenis, zou ik niet snel doen
Je bedoeld Demo auto waar jan en alleman in heeft lopen scheuren zoals ik ook een demo van de dealer mee had haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Company cars bij dealers bestaan niet ;) ik kan het weten. Het is een demo, vervangend vervoer of huurauto geweest. En zeker de Polo GTI, daar kreeg iedere dealergroep er maar een paar van en je kunt misschien wel raden hoe daar mee om is gegaanStick Out Tongue
Whatever. Ik weet wel dat de dealer deze auto niet heeft gekregen, maar zelf geimporteerd. Verder mankeert er helemaal niets aan en van geen van de bekende probleempjes, zoals piepende remmen bij achteruit rijden, is bij mij sprake.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Maar dank voor de info. Nu snap ik ook waarom er 2 jaar extra garantie op zit. Tegen die tijd doe ik haar maar weg dan, denk ik.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ben even de papieren ingedoken en heb geconstateerd dat mijn aanname dat het een dealer auto was, helemaal niet klopt. Zij is met 23000 km op de teller geimporteerd via een Duitse VW dealer.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Nog iemand iets gelezen over de GTI, is in Duitsland ook al vanaf begin 2020 niet meer te bestellen.
Wist ik niet voordat ik ging zoeken.
Ben ik dubbel blij dat ik toch nog een mooie heb kunnen vinden.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
Ik heb wel een paar keer een demo van dealer gekocht en heb er op zich niet zo veel problemen mee. Zit garantie op auto en het is echt niet dat ze jan en alleman in de auto laten rijden. De meeste mensen die zo'n auto rijden zijn ook liefhebber en rijden auto netjes warm. Dat er daarna getrapt wordt is niet erg, doe ik zelf ook ;)
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!