V-Power racing benzine

Bomo42

Premium lid
214
75
77
Hoi

Woon in Enschede dus dicht bij Duitsland ik heb een shell V-Power SmartDeal pas gekocht.
Dat betekent dat je V-Power racing benzine tankt voor de prijs van standaard E10 benzine.
Pas kost €119.99 per jaar
Laatste tank beurt was V-Power racing €2,139 en de E10 was & 1,869
 
Volkswagen  Polo gti  1.8 tsi gti 220 pk 6C 
Vul je postcode in bij ichtanke.de. Een
Duitse postcode vlakbij waar je woont.

Dan krijg je alles te zien bij je in de buurt, je weet dat het in Duitsland tijdsgebonden is, hoe duur of goedkoop je tankt?

Dwz de prijs van de brandstof fluctueert heel erg, dagelijks binnen enkele minuten.

De ochtend is mooi binnen bepaalde uren en de avond ook!
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: Bomo42
Met alle respect. RON 98 zal je alleen nodig hebben wanneer jouw auto getuned is. Anders zal hij niet in het pingelgebied gaan komen. Dus ik zou gewoon de E10 tanken als ik jou was. Sprak de man die heel lang bij BP heeft gewerkt. En een beetje weet wat benzine is en doet. Wanneer je regelmatig met jouw auto rijdt is E10 echt net zo goed!
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Met alle respect. RON 98 zal je alleen nodig hebben wanneer jouw auto getuned is. Anders zal hij niet in het pingelgebied gaan komen. Dus ik zou gewoon de E10 tanken als ik jou was. Sprak de man die heel lang bij BP heeft gewerkt. En een beetje weet wat benzine is en doet. Wanneer je regelmatig met jouw auto rijdt is E10 echt net zo goed!
Mijn gti is tuned stage 1 en de V-Power racing is 100 octaan
 
Volkswagen  Polo gti  1.8 tsi gti 220 pk 6C 
  • Leuk
Waarderingen: peterpolo
Ik merk bij mij ook meer rij bereik als ik V-power tank, 50 tot 100 KM meer op 1 tank.
Dit vind ik bijzonder. Aan de hand van jouw rechtervoet kijkt de auto hoeveel benzine wordt ingespoten. Ik heb tijdens corona ook een paar keer BP Ultimate getankt ivm sludgevorming bij E10. maar ik reed er geen meter meer mee. Dus nu gewoon weer E10.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
Dit vind ik bijzonder. Aan de hand van jouw rechtervoet kijkt de auto hoeveel benzine wordt ingespoten. Ik heb tijdens corona ook een paar keer BP Ultimate getankt ivm sludgevorming bij E10. maar ik reed er geen meter meer mee. Dus nu gewoon weer E10.
Ik rijd over de 500km per week snelweg, en zet ik de ACC vast op 120km/u en rijdt ik dus 1 snelheid constant. Daarom dat ik dit ook merk dat ik meer KM maak per tankbeurt.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Volgens mij heb je 2 soorten tuning, optimalisatie (waarbij je probeert het voertuig zuiniger te maken ) em je hebt vermogenstuning (waarbij brandstofbesparing niet in het woordenboek voorkomt) . Volgens testen is het zeker mogelijk om zuiniger te rijden op premium brandstof maar tot 100 km is wel een hele prestatie. Als dat zo zou zijn moeten we de subsidie op electrische voertuigen direct stoppen en investeren in V-Power racing 102 octaan benzine.
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!