V-Maxx schroefset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bosino

Bekend lid
1,012
10
48
V-Maxx schroefset voor de Polo 9N/3.

Er ontbreekt een stelschroef. Zet er een nieuwe op en je hebt een goede schroefset.

Achterdempers zijn nieuw.

Schroefset 1jaar geleden gekocht voor €300


€35 incl. verzend kosten.


bzhn.jpg


6uyp.jpg


o5dc.jpg


4ixq.jpg




Op deze foto had ik voor+achter nog 2-3cm schroefdraad over.
img1313eg.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel serieuze interesse maar wil er even over denken.

Heb jij altijd zonder stelschroef gereden? Wat is de reden dat die weg is en zoals ik zie zijn de dempers voor achter nog nieuw, heb je deze niet gebruikt?
Alles is verder wel nog in orde en lekt niet?

Ohja, en wat is de rede van verkoop?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik heb wel serieuze interesse maar wil er even over denken.

Heb jij altijd zonder stelschroef gereden? Wat is de reden dat die weg is en zoals ik zie zijn de dempers voor achter nog nieuw, heb je deze niet gebruikt?
Alles is verder wel nog in orde en lekt niet?

Ohja, en wat is de rede van verkoop?

Ik heb wel met een stelschroef gereden. Toen ik de set aan het schoonmaken was, kwam ik erachter dat de stelschroef muurvast zat. Kreeg hem zelfs niet met een 1m lange waterpomptang los. Dus heb ik hem eraf geslepen.

Reden dat ik ze wegdoe is omdat ik ben overgestapt naar de originele dempers.

De achterdempers zijn niet gebruikt. De oude waren kapot gegaan. Er zat nog garantie op. Dus heb ik 2 nieuwe gekregen.
 
Oké, dan ga ik morgen even bellen wat nieuwe veerpootlagers kosten en even navragen of een kameraad me wilt helpen met monteren.

Ik laat je z.s.m. wat weten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Ik wil ze hebben!

Mischien lullig om er naar te vragen voor dit bedrag maar is de set helemaal oke nog?
Dempers voor niet lek en schroefdraad wel heel nog?

En zijn de poten niet anders omdat je een gti heb volgens mij niet (hoop ik haha)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Was eerst van plan om ze weg te gooien, omdat ik ze toch niet meer gebruik en ze namen ruimte in beslag ;).

Dus ik dacht, misschien kan ik er iemand mee blij maken hier op het forum voor een leuk prijsje :).

Enigste wat ontbreekt is 1 stelring. Volgens een forumlid hier kon je die kopen voor €12-€15.

Schroefdraad is nog goed. Als je wilt kan ik je een paar close-up foto's van het schroefdraad sturen.

De set werkte nog goed voordat ik ze eraf had gehaald.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!