USB-stick te warm

Ik weet niet of iemand dit ook heeft, maar heb al een paar keer gehad dat mijn RCD-510 soms mijn USB-stick niet laad.
Ben er vandaag achter gekomen, dat het waarschijnlijk aan het weer ligt. Met de zon op de auto, is het gloeiend heet in het dashboard kastje en me USB-stick ook aan de warme kant.
Daardoor maar met me USB-stick, in me hand, buiten het raam gereden, terug geplaatst en hij deed het weer... Echt raar!!!
Iemand die dit ook ondervindt??
 
Ik ben van beroep ICT-er en ik heb er nog nooit van gehoord dat een usb stickje niet bruikbaar is doordat deze te warm is ben wel benieuwd naar de ontwikkelingen misschien kan ik nog eens wat leren op het gebied van mijn vak! Big Grin maar ik zou in eerste instantie zeggen dat het niet mogelijk is dat de usb stick te warm wordt
 
Het kan wel als het een goedkoop rommelstickje is ;) iets met slechte contacten en met het krimpen/uitzetten van het ijzer erin contact verliezen Stick Out Tongue Heb het ook wel gezien met zo'n 2 euro stickje van 512MB Stick Out Tongue Te lang achterin een loeiende database server en dan nokte de stick er ook mee Stick Out Tongue
 
Het is een SanDisk MobileMate Micro-SD converter met een micro-sd van 16GB erin... Gezien het merk, denk je wel kwaliteit. Micro-SD is ook van SanDisk...
Weet ook niet hoe het komt, zal het morgen met een gewone usb-stick proberen :roll:
 
Ik heb dan geen originele VW radio, maar ik heb alleen bij koud weer dat het even duurt voordat mijn USB-stich wordt opgepakt (bij echt koud weer duurt dat soms wel 20 minuten).

Te warm heb ik nog nooit meegemaakt daarentegen.
 
Gisteren stond mijn polo geparkeerd in de zon en weigerde mijn USB stick ook dienst. Even uit en weer in de USB port en het werkte weer. Mijn stickje is wel een goedkopie.
 
yvonne1980 zei:
Ik heb zelf een 500gig hdd aan de rns310 hangen,ik betwijfel of deze spanningloos wordt als de contactsleutel er uit is.
HUH?!?!
hoe is jou dat gelukt? :eek:
bij mij hebben alle pogingen om hdd's aan de rns 310 te hangen mislukt :(
krijg dan een melding dat het medium niet wordt ondersteund of er gebeurt niks :x
 
VW  6R  1.2TDI 
aaah, dat is dus mijn probleem :lol:
zie net dat het ntfs is :lol:
dat wordt dus formateren :roll:

*edit*
btw is een ipod eigk ook fat32? (vroeg 't me gewoon even af Stick Out Tongue )
 
VW  6R  1.2TDI 
Yep,maar...........................formateren naar fat 32 is lastig,googlen en een oude computer kan je helpen.
Ik heb een oude laptop met een antieke brander die ik enkel gebruik voor allerlei dingen voor de polo,zoals hdd naar fat 32 zetten en "'veiligheidscopieen'' maken van de navigatie cd,s.

formateren naar fat32 is heel makkelijk.
programma heet: ''CompuAppps SwissKnife V3 Partition Utility''
kan je vinden via google.
werkt onder alle windows stuur programma's.
gebruik dat vaker voor usb sticks en hd's.
idd voor autoradio's en de wii.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Nooit verkeerd om alsnog info te krijgen toch?;)
Maar heb t over een andere boeg gegooid door standaard me ipod overal mee naartoe te nemen Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
k had nieteens naar de datum gekeken.
maar was ff an t zoeken naar iets in car audio........

is trouwens een heel handig programma,
je kan ook als je usb stik te groot is om gevreten te worden door een apparaat,
dan kan je m downsizen.

werkt trouwes niet voor sd/hc apparaten.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!