Usb stick aan media aansluiting steeds weer bestanden kwijt

Ik heb iedere keer weer als ik een usb stickje aansluit op mijn media aansluiting in het dashboardkastje van mijn RNS-310 dat na een paar dagen steeds meer files gewoon verdwijnen ik zie ze nog wel op het scherm maar ze spelen niet meer af.
Stick is 8GB en fat32 geformatteerd.
Ook op mijn PC zie ik wel de (hoofd)map maar is dus niet meer te openen (corrupt)
Hebben meer mensen hier last van of houd ik mij niet aan de specs?
 
Re: Usb stick aan media aansluiting steeds weer bestanden kw

Hmm.. ik weet niet of dat wel zo slim is.
Ten eerste lees ik nergens iets over een bug met corrupte bestanden en verder dat het voornamelijk snelheidsverbeteringen betreft en verder gaat het over iPod's.
Ik denk toch dat ik een ander probleem heb.
Wat nl ook vreemd is dat wanneer ik expliciet het laatste reisdoel wil wissen ik al mijn reisdoelen plus vlaggeheugen (wie verzint zo'n kinderachtige naam) gewist zie.
Denk dat ik maar eens naar de garage terug moet.
 
Re: Usb stick aan media aansluiting steeds weer bestanden kw

hmm... dat is idd wel vervelend :(
toch blij dat mijn scherm van m'n rns-310 soms alleen even knippert :lol:
maar de garage heeft al een mailtje naar pon/vw gestuurd met de gegevens om te kijken wat ze er aan kunnen doen :cool:
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: Usb stick aan media aansluiting steeds weer bestanden kw

nickpolo zei:
brobeer eens een kleiner usb stick van 4gig had bij mn camera het zelfde geneuzel
Weet niet of het systeem bij VW hardwarematig hetzelfde is, maar in m'n Altea hangt zonder problemen een usb-harddisc van 250gb met 120gb aan muziek aan de multimediaingang te spelen. Snel en zonder bugs. Ook op FAT32.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!