US module vs stadslichten

Ik ben van plan een US module te steken waar dus de bedrading van stadslicht via module naar de pinkers gaat. Ik ken helemaal niets van verlichting van auto's en electriciteit in het algemeen ook niet veel, dus zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik ervoor zorg dat als ik mijn dimlichten opzet de stadslichten toch ook gaan branden? Want dimlicht zonder stadslicht maakt de 9n3 koplamp minder mooi vind ik persoonlijk.

Is het zo simpel als gewoon de dimlicht bedrading aftakken? nee zeker ? Big Grin
 
Hoe werkt die US module juist die in de handleiding staat? ben zo aan het kijken op installatieschema van uslights.nl en ziet er hetzelfde uit als daar beschreven staat, maar als ik het goed heb is het dus zo:

lichtschakelaar stand 0 : uslights
lichtschakelaar stand 1 : uslights + stadslicht
lichtschakelaar stand 2 : uslights + stadslicht + dimlicht

Of zit ik fout? Ben gewoon een beetje in de war omdat ik soms lees dat mensen hun uslights als stadslicht gebruiken(dus op stand 1), maar dat is een ander installatieschema neem ik aan...
 
Fout Stick Out Tongue Stick Out Tongue

Je us modules gaan aan op moment dat je stadslicht aanzet. En zolang dat brand blijven ze aan. Wat de meeste doen is het stadslichtlampje eruit halen en dan heb je dus je us module als stadslicht ;)
 
Daar was ik al bang voor Stick Out Tongue daarom dat ik dat in de 1ste post ook zo beschreef, ik wou de uslights kunnen laten branden zonder stadslicht, maar als dimlicht aan ging dat mijn stadslichten toch ook branden... Of is dit onmogelijk? Stick Out Tongue
 
kun je er dan ook niet zo'n constructie van maken dat je met een schakelaar oid kunt kiezen of de us lights aan zijn of niet? (ongeacht de stand van je lichtschakelaar dan wel)
 
VW  6R  1.2TDI 
Meet even je draden na ;) Ik weet het niet zeker meer namelijk.

Ik heb mijn US modules van een of andere vage website die ik me niet meer herrinner. Je kunt ze ook bij xenonlamp.nl bestellen en ik kan ze evt inbouwen ;)
 
@bas:
Ik heb ze besteld bij onze sponsor, ook meteen weer xenon helaas heeft hij de 4300k h7R niet op vooraad.
dus dat word twee weken wachten.
maar wat is +15?(voel me dom, ik doe een mechatronica opleiding en +15 zegt me niks)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!