Update website 12 april

Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Heren,
Ik zocht de lampentabel voor kentekenverlichting van een 9N3, toen ik erop klikte kwam er een verkeerde afbeelding te voorschijn?
Heb de goede tabel nog niet kunnen vinden, wellicht iets om aan te passen?
(Wat is de juiste lamp voor in kentekenverlichting?)
 
Volkswagen  9N3  1.9 TDI by VAGtechniek 
Heren,
Ik zocht de lampentabel voor kentekenverlichting van een 9N3, toen ik erop klikte kwam er een verkeerde afbeelding te voorschijn?
Heb de goede tabel nog niet kunnen vinden, wellicht iets om aan te passen?
(Wat is de juiste lamp voor in kentekenverlichting?)

Volgens mij staat ie erbij, Lampentabel 9N(3) • MyPolo links onder. Lampje heeft nummer 1
 

Dat klopt, enkel mist 3de remlicht maar kentekenverlichting staat er toch echt bij Big Grin.

Er staat 6 plaatjes, (van links naar rechts)
1. Interieurlichtpaneel (luxe) 2. Interieurlichtpaneel (basic) 3. Interieurpaneel achterbank
4. Kentekenverlichting 5. Knipperlichtverlichtig (9N) 6. Interieurverlichtingkofferbak

Het lampje waar het in elk geval om gaat is W5W volgens het plaatje
 
Ik heb gisteren wat linkbacks goedgekeurd, dan wordt het zichtbaar in het topic.
Had dit gedaan omdat het wel leuk is om te weten waar er naar het bericht verwezen wordt.

Alleen leden die iets met het bericht hebben zullen het gok ik ontvangen hebben.
Weer een hele rits Linkbacks goedgekeurd ? Kreeg weer een aantal mailtjes hierover.
Kun je dat goedkeuren niet op automatisch zetten ?
 
Nee, al naar gekeken, ik had het ook graag anders gezien!
Ik blijf ze wel goedkeuren omdat het ervoor zorgt dat MyPolo hoger in zoekresultaten komt in Google.
 
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!