update rns310

Beste

Ik vraag me af als er meerdere mensen hier op het forum zijn die hun rns310 hebben geupdate?

Na lang zoeken ben ik een forum tegengekomen waar mensen dit deden en waar de bestanden te downloaden waren.
Zojusit geprobeerd en ik ben van firmware 0042 naar 0235 gegaan na een beangstigde 50 minuten wachten en een bijna lege accu.
Volgens het forum kan ik nu door naar 0357

Nu heb ik aleen nog steeds (op 0235) niet de 2D weergave en de snelheidslimiet functie kan iemand mij vertellen vanaf welke firmware functie dit is?


Hierij het forum waar ik het heb gevonden :

Rns 310 new oryginal firmware - Page 4

Tuurlijk als je het wil proberen is het op eigen risico etc

Groeten Simon
 
Ik ook niet vandaar de angst maar het lijkt erop of alles goed is gegaan
hierbij wat foto's die ik heb gemaakt tijdens het wachten.









Nu nog het lef zoeken om de volgende stap weer te doen vandaar mij vraag heeft iemand anders het al gedaan

(soory voor de kwaliteit iphone en waarom die ene nou is gedraaid??)
 
In mijn versie zitten de mogelijkheden van bv tijdens het navigeren de snelheidslimiet te zien of over te schakelen naar 2D weergaven inplaats van vogelvlucht niet graag zou ik deze toch willen hebben en volgens het forum waar ik naar heb gelinkt zit het van 0351 in de firmware vandaar dat ik wou updaten
 
Ik heb het nog eens nagekeken, heb ook 0357.

(little) Offtopic: Iemand hier toevallig de nieuwste maps Blaupunkt FX 2013 v5? Heb nu de kaarten nog van 2012 en die zijn soms niet echt up-to-date. Had ergens gelezen dat de beveiliging niet (of iig lastig) te kraken was. Kwam alleen een versie tegen met Russische kaarten en de grote internationale wegen, maar sinds ik niet in Rusland woon....
 
353 ben ik nog nergens tegengekomen eerlijk gezegt.
Rij nu bijna 2 3 dagen rond en nog geen gebreken gevonden nog niet verder geupdate wegens tijd gebrek maar denk er toch serieus over om het te doen.
Versie die ik nu heb heeft als extra functie die ik eerste niet had dat je autozoom aan en uit kan zetten

@Twan mijn auto is uit 2010 maar de rns is later ingebouwd dus heb geen idee uit welk jaar deze komt.

Waarom ik denk dat er geen firmware boven 357 zijn is omdat in 2011/2012 de RNS315 is uitgekomen welke natuurlijk een rechtstreekse vervanger is.

Nogmaals alles op eigen risico

Groeten Simon
 
@VR46

Het ligt er aan wat je bedoeldt als iemand zijn RNS al heeft geupdate of de blaupunkt kaarten al zijn gekraakt.

De kaarten zijn nog niet gekraakt en dit zal waarschijnlijk ook niet gebeuren om het simpel uit te leggen de kaarten zijn niet meer beveiligd met een seriecode afkomstig van de RNS maar van een unieke SD id deze is zo goed als niet te kraken

Ik zelf heb nu alweer bijna 4 maanden terug me RNS geupdate en tot nu toe geen problemen gehad.
Ook heb ik bij een vriend van mij hem ook geupdate en deze rijd ook nog steeds tevreden rond.

Nu ik dit zeg blijf ik erbij proberen is op eigen risico!!

Wat ook leuk is om te vermelden een week nadat ik hier gepost heb dat ik mijn RNS had geupdate kwam ik tegen dat een bekent vw tunings bedrijfje dit ook begon aan te bieden.

Groeten Simon
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!