Update Polo 6R Toffee Brown_ Briano 1.2 TSI

Ik ben al een aantal weken aan het kijken naar de kleur "Toffee Brown" voor een Polo 6R.



Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik kan niet veel foto's vinden. Zijn er mensen onder ons welke deze kleur hebben?

Onderstaande Jetta is echt mooi in deze kleur.



Mooi of niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Even de zoekfunctie gebruiken. Is een topic met meet foto's. Je kunt ook zoeken op mobile.de . Bij de buren is veel meer aanbod.

Ik vind het echt een hele toffe kleur. O.a. de Jetta en Passat hebben deze kleur ook.
 
Ik heb er zelf een in deze kleur, sinds drie maanden. Een 1.2 TSI Highline.

Ik heb de kleur op de gok besteld, had 'm daarvoor alleen gezien op een Eos en een Tiguan.
Toch heb ik er voor gekozen omdat ik het wel een aparte kleur vind.

Natuurlijk zullen veel mensen deze kleur nooit willen hebben.
Je moet er van houden om eens buiten de standaard kleuren te kiezen.
Het is weer eens iets anders dan zilver, blauw of zwart.
Als je meer het 'vlot/snel type' bent, dan is misschien een rode of blauwe meer jouw kleur.
En ja, je moet het wel 'durfen' om deze bruine kleur te bestellen.
Maar ik hou er wel van om tegen de stroom in te zwemmen...

De reacties die ik kreeg toen ik de Polo had besteld: "Huh? een bruine??"
Maar toen ik de auto had, was de reactie: "Hee, dat is eigenlijk best wel mooi!"

Wat inruil betreft, daar zou ik me geen zorgen over maken.
Zeker niet als je 'm later weer inruilt bij een VW dealer.

Ik heb er nog geen dag spijt van gehad. Elke dag kijk ik er weer met veel genoegen naar.
Ik vind de kleur ook erg sjiek staan. Zeker op een Highline met de mistlampen, de velgen en de getinte ramen.
De auto is echt af.
 
Met alle respect, uiteraard, maar wat een AFZICHTELIJKE diarreekleur is dat zeg. Ik zou dat echt nooit - maar dan ook NOOIT - kopen. Ik vermoed dat je flink het schip in gaat als je een auto in dergelijke kleur ooit weer wil verkopen.

100910drolgr-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met alle respect, uiteraard, maar wat een AFZICHTELIJKE diarreekleur is dat zeg. Ik zou dat echt nooit - maar dan ook NOOIT - kopen. Ik vermoed dat je flink het schip in gaat als je een auto in dergelijke kleur ooit weer wil verkopen.

100910drolgr-1.jpg

Ha ha Wildcard, drollen zijn er ook in het "zwart". Ja smaken verschillen. Het is in iedergeval geen kleur die nog veel voorkomt.
 
@ fho, bedankt voor de foto's. Ga hem steeds mooier vinden. Mooi velgje erop en een set veren zal best mooi staan.

@ mikeE, was ook nog even bij apoint geweest dit weekend Ze hebben inderdaad alleen de standaard kleuren.
 
Ik zag vanmorgen een Audi A1 in deze toffee kleur, ook mooi!

Tja smaken verschillen, gelukkig!
Ik heb meerdere VW's gehad: Golf, Fox, Tiguan, Lupo, en allemaal in de standaard kleuren: reflexzilver, tornadorood, donkerblauw.
En met die kleuren is helemaal niks mis mee. Maar ik wilde nu eens wat anders.

Wat inruil betreft: dat maakt echt niet uit. Wit, bruin of zwart. Ik ben er van overtuigd dat dat echt niks uitmaakt, zeker niet als je 'm bij je eigen VW dealer weer inruilt!

Maar oke, stel nu dat je wel minder inruil krijgt.
Dan zal dat echt geen duizenden euro's zijn.
Hooguit een paar honderd euro en dat is te verwaarlozen op zo'n groot bedrag wat je voor een auto hebt betaald toen ie nieuw was.
En om daarom nou een bepaalde kleur die jij mooi vindt juist niet te kiezen...

Ik ben juist overtuigd van het tegenovergestelde: je krijgt er bij inruil een heel goed bedrag voor!
Een dealer zal bij een zilvere of zwarte juist zeggen: er zijn er al zoveel tweedehands in die kleur op de markt!

Mijn conclusie: neem een toffeebruine en zorg ook dat je een mooie uitvoering neemt: dat betaalt zich later zeker terug in inruil!
(Wij van wc eend adviseren wc eend...)

Succes!
Frank
 
Ik vind dit zeker een mooie kleur en je valt in ieder geval wel op.
Als je deze kleur wilt hebben, moet je er gewoon een polo in die kleur kopen.
En ik zou me niet druk maken over de inruil.... een auto koop je niet om in te ruilen maar om een paar jaar van te 'genieten' en plezier van te hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammergenoeg was er geen groter kleurenaanbod op de BM anders had ik ook in een bruine gereden of missschien toch die peppergrey? Hier in de straat staat soms een bruine, erg mooie kleur, net als die summer? orange weer eens iets anders.
 
Jammergenoeg was er geen groter kleurenaanbod op de BM anders had ik ook in een bruine gereden of missschien toch die peppergrey? Hier in de straat staat soms een bruine, erg mooie kleur, net als die summer? orange weer eens iets anders.

Vind toch al het kleurenaanbod van de Polo erg weinig... Zo zou ik graag een speciale GTI versie willen zien in bv Suzuka Grey van Audi of Carbonsteel grey van de Golf GTI ...
 
Toch maar gedaan.......... de Seat Altea heeft plaats gemaakt voor nog een Polo (voor mijn vrouw).......

Het is weer een 1.2 TSI geworden

TB2-1.jpg


TB3-1.jpg


TB4-1.jpg


Meteen naar Reedijk geweest voor montage van Eibach setje en andere wieltjes

TB6-1.jpg


TB7-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!