Unilak of metallic

Hier was ik altijd naar benieuwd naar. Hebben jullie vw polo unilak of metallic.
Er staan op internet dat Unilak zwart snel krassen geeft dan metallic zwart. En hebben jullie unilak polo of metallic kleur.
En wat is de voordelen? of is het precies hetzelfde. Kleur?
En heeft het effect voor als je naar de carwash gaat unilak of metallic.
Ik hoor graag jullie meningen of feiten




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo6r  1.2 mpi 60PK 
Misschien lul ik uit mn nek, maar ik denk dat voor zichtbaarheid van krassen het niet uitmaakr of je metallic of unilak neemt. Denk dat de basislaag wel hetzelfde is, maar dat de onderliggende kleur bepaalt of je een kras sneller ziet of niet.
 
Volkswagen  Polo Highline R-line interieur & exterieur  1.0 TSI 115 pk 7-DSG 
heb je nou een bluemotion achterspoiler?

je hebt geen recht van spreken over 'mooie auto' laslzo

die bm spoiler verminkt de hele auto
Yes. Hahaha. Ziet er niet uit ik weet t heb eigenlijk nooit echt geïnformeerd naar een r line achterspoiler. Weet zo 123 dat @HoMi er een heeft volgens mij ziet er wel.dikker uit
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: dov en Franklin Golf4TDI
Yes. Hahaha. Ziet er niet uit ik weet t heb eigenlijk nooit echt geïnformeerd naar een r line achterspoiler. Weet zo 123 dat @HoMi er een heeft volgens mij ziet er wel.dikker uit
achterklep kopen op mp voor 100-150 incl spoiler en die gelijk verwisselen ben je veel goedkoper uit dan een spoiler los kopen bij de dealer
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!