uitvallen aftermarket Xenon

citroene

Bekend lid
Spritmonitor.de
1,124
25
54
ik heb dus een raar probleempje met mijn pilot xenon set

Auto op contact branden ze gewoon, maar als ik start en wil dan de lichten aanzetten, vallen ze uit.

Als ik ze wil laten branden moet ik eerst ze even op contact laten branden zodat ze 'opgewarmd' zijn en dan pas starten en dan blijven ze branden.

Zouden dat de ballasten zijn die kaduuk zijn?
 
Alle stekkers enzo gecheckt? Ik had dat ook een keer met mijn xenon lampen, toen de stekkers losgemaakt en extra afgedicht met een beetje vaseline en sindsdien geen last meer van gehad ;)
 
ik heb dus een raar probleempje met mijn pilot xenon set

Auto op contact branden ze gewoon, maar als ik start en wil dan de lichten aanzetten, vallen ze uit.

Als ik ze wil laten branden moet ik eerst ze even op contact laten branden zodat ze 'opgewarmd' zijn en dan pas starten en dan blijven ze branden.

Zouden dat de ballasten zijn die kaduuk zijn?

Dat heb ik ook gehad.. maar bij mij was het omdat het geen canbus set was.
Canbus kabel er tussen en ik was klaar
 
Als ik ze wil laten branden moet ik eerst ze even op contact laten branden zodat ze 'opgewarmd' zijn en dan pas starten en dan blijven ze branden.

Zouden dat de ballasten zijn die kaduuk zijn?
Heb je het probleem aan beide lampen, of maar aan 1 kant ?

Soortgelijke problemen gehad met mijn Xenon-set aan 1 kant. Dit was geen Pilot, en bij het inbouwstation dachten ze in eerste instantie ook dat het aan de ballast lag. Uiteindelijk bleek 1 lamp kapot te zijn, dus beide maar vervangen wegens verschillen in kleur en felheid.

Een voordeel, nieuwe lampen zijn weer een stuk feller.
 
Heb je het probleem aan beide lampen, of maar aan 1 kant ?

Soortgelijke problemen gehad met mijn Xenon-set aan 1 kant. Dit was geen Pilot, en bij het inbouwstation dachten ze in eerste instantie ook dat het aan de ballast lag. Uiteindelijk bleek 1 lamp kapot te zijn, dus beide maar vervangen wegens verschillen in kleur en felheid.

Een voordeel, nieuwe lampen zijn weer een stuk feller.

het zijn beide lampen,

ik zal morgen eens alle stekkers checken. hopelijk is het probleem dan opgelost :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!