Uitlijning correct?

Dat vinden je banden wel heel fijn, uitspoor. :S

Is dat met toespoor niet dan?

Heb de auto maanden terug voor het eerst laten uitlijnen, toen stond het origineel op uitspoor (negatieve waarde?), dit is toen ook op toespoor gezet (positieve waarde?) in spec volgens de database.
Dat had lastwisselingen van links naar rechts en als je vlot wegtrok moest je met twee handen het stuur vasthouden. Toen ook terug geweest en hebben ze het voor mij op 0 gezet, dat was veel beter.

Na het monteren van de schroefset ging het ook prima maar liever uitlijnen dan een set nieuwe banden :)
Volgens het uitlijnrapport was het wederom een uitspoor waar ik toen mee rond reed. Vind dat blijkbaar beter rijden, jij zou het afraden?
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Vanochtend de auto neergezet en een goed gesprek gehad over een aantal dingen.

Net een telefoontje dat ze hem nu volledig gaan uitlijnen tot aan het subframe toe!

Krijg ook een set nieuwe remblokken. Één dag na de onderhoudsbeurt ging het slijtagelampje aan... waren ze niet zo blij mee.
Met de service dialoog is mij verteld dat ze nog ongeveer 10k km mee zouden gaan, maar +-10.000km tegenover werkelijk nog geen 500km is wel een erg groot verschil :)

Erg netjes opgelost dus! :)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Rijdt weer geniaal. Subframe is los geweest zodat links en rechts gelijk gezet konden worden. Iets uitspoor erop en stuur met de waterpas recht gezet. Ligt echt strak op de weg :)

Daarnaast nieuwe remblokken erop en dat voor €0,00. Mega goede service!
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!