Uitlijning afwijking

Beste forum leden. Heb vorige week rondom de schokbrekers vervangen. Na een paar dagen met een scheven stuur te hebben rond gereden , gister wezen uitlijnen. De monteur kwam met het nieuws dat links voor niet uit te lijnen was en dat de me draagarmen , wielnaaf moest vervangen omdat niet aftelbaar was. Heeft iemand hier ervaring mee? WIl niet zomaar alles gaan vervangen als er andere oplossingen zijn. Heb uitdraai van de uitlijning toegevoegd uitlening.jpg
 
Volkswagen  polo 6R  1.6 TDI 
Bij mij zit ook verschil
Links staat wiel bovenkant te ver naar buiten.
Heb de veerpoot,draagarm en fuseekogel vervangen.
Maar blijft hetzelfde. Ga een keer proberen om het subframe te verschuiven
 
Volkswagen  Polo9n  1.4 diesel 80 pk 
Mijn Polo is tot 3 keer toe uitgelijnd, steeds was er een minimale afwijking nadat ik weer had gereden. Na de derde uitlijning was het redelijk goed. Maar wat je niet moet vergeten is dat als je auto verlaagd is en je misschien grote velgen hebt met een platte band dat je wagen heel gevoelig wordt voor spoorvorming etc. Mijn auto is nu kwa uitlijning prima en alle waarden zijn goed maar toch is de auto op vrijwel iedere weg nog wat zoekerig, wil ie naar links en dan weer naar rechts, maw je blijft altijd wat corrigeren. Stuur staat overigens wel recht.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
Merk het zelfde als @Pjedro.

Denk dat het komt door het feit: verlaging, grotere wielen etc. je ophanging krijgt andere krachten te verduren dan waarvoor deze ontworpen is. wie mooi wil zijn...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Denk dat er ooit iemand iets links geraakt heeft, of dat iets jouw auto links geraakt heeft. Omdat zowel de askanteling als de wielvlucht niet binnen de marges vallen.
Denk zelf een kromme draagarm, maar een vervormde veerpoot zou ik ook niet gek vinden.
Tip: even bij de dealer naar laten kijken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!