Uitlaatsierstuk

Giltix

Actief lid
Spritmonitor.de
418
43
20
Hoi!

Zoals jullie misschien al weten ben ik in het bezit van een Polo 9N. Deze heeft een klein (onzichbaar) uitlaatpijpje. Mijn achterbumper heeft echter wel een kleine inkeping.

Kennen jullie uitlaatsierstukken die ik erop kan zetten, die in die kleine (standaard) inkeping passen en mijn auto toch meteen een iets betere look geven? Ik vind namelijk echt helemaal niks. Enkel sierstukken voor de Polo 9N3 GTI.

Alvast bedankt! :)

Bercimod

Lid
41
18
28
Ik heb deze onder mijn Polo 9n:
IMG_20180525_205056_1.jpg
Met een flexibel hoekstuk zodat hij wat versteld kan worden. Kost €43 bij AliExpress, duurt even voordat je hem thuis krijgt, maar ben wel erg tevreden over de looks en kwaliteit.

Laatst bewerkt:

Bercimod

Lid
41
18
28
Heb je daar toevallig nog n linkje van?
Uiteraard, ik wist alleen niet zeker of ik die hier mocht plaatsen. Mocht daar bezwaar voor zijn, mag deze post verwijderd worden en zal ik hem via de PM sturen

De link; https://www.aliexpress.com/item/Universal-Adjustable-angle-Akrapovic-Tips-Carbon-Fiber-Car-Exhaust-Pipe-For-Renault-Opel-Car-Styling-Automobiles/32836683366.html

Let op dat je verschillende type kunt selecteren. Ik heb de gene met een diameter van 89mm. Mocht je meer foto's willen van mij, kan dat altijd. Laat maar weten!

• Like
Waarderingen: Sal

Giltix

Actief lid
Spritmonitor.de
418
43
20
Foto's zijn altijd welkom als je die wilt sturen :)

hawkeye

Actief lid
342
28
62
't Gooi
Ik heb bij mijn vorige Polo, een 9N, een gedeelte van de onderkant van de bumper laten weghalen, dus een uitsparing voor de uitlaat en daarna de uitlaat iets hoger laten bevestigen, zodat deze precies in de uitsparing past, dus de uitlaat is als het waren opgenomen in het deel van de bumper.

Giltix

Actief lid
Spritmonitor.de
418
43
20
Ik heb bij mijn vorige Polo, een 9N, een gedeelte van de onderkant van de bumper laten weghalen, dus een uitsparing voor de uitlaat en daarna de uitlaat iets hoger laten bevestigen, zodat deze precies in de uitsparing past, dus de uitlaat is als het waren opgenomen in het deel van de bumper.
Hmm dat is inderdaad ook een optie maar best veel moeite. Ik denk dat zo'n flexibele uitlaat een betere optie is.

Nice! Mooie kleur heb je, lijkt erg veel op mijn kleur. Hoe heet jouw kleurtje?

Bercimod

Lid
41
18
28
Hmm dat is inderdaad ook een optie maar best veel moeite. Ik denk dat zo'n flexibele uitlaat een betere optie is.

Nice! Mooie kleur heb je, lijkt erg veel op mijn kleur. Hoe heet jouw kleurtje?
Tossa Blauw in Metallic uitvoering als ik me niet vergis

Bercimod

Lid
41
18
28
@Jan de Bandeman het is trouwens beter om je trekhaak aansluiting geheel horizontaal te zetten, er zit een afvoer gaatje voor water, op de manier hoe je het nu hebt blijft er water in staan.

• Like
Waarderingen: Jan de Bandeman