Uitlaatsierstuk opties

Ik ben al een tijdje op zoek naar een sierstuk voor mijn 6R. Nu weet k dat die diameter 65mm is, en er een VW sierstuk te krijgen is, maar via via zag ik ook deze:
5ee7ce4347c619b509ebddb90856422b.jpg
Is er iemand die weet, of dat dit op dezelfde manier past als het origineel VW sierstuk?? Of bijvoorbeeld van milltek of iets dergelijks.

Ik hoor graag jullie ervaringen!!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Ik ben al een tijdje op zoek naar een sierstuk voor mijn 6R. Nu weet k dat die diameter 65mm is, en er een VW sierstuk te krijgen is, maar via via zag ik ook deze:
5ee7ce4347c619b509ebddb90856422b.jpg
Is er iemand die weet, of dat dit op dezelfde manier past als het origineel VW sierstuk?? Of bijvoorbeeld van milltek of iets dergelijks.

Ik hoor graag jullie ervaringen!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

2c456dc16a325cb71fc65c44c90f9aa0.jpg


Deze stond zo op een meeting met ook zon akra sierstukje zoom maar eens in



Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  • Leuk
Waarderingen: AlexxvD
Ik ben al een tijdje op zoek naar een sierstuk voor mijn 6R. Nu weet k dat die diameter 65mm is, en er een VW sierstuk te krijgen is, maar via via zag ik ook deze:
5ee7ce4347c619b509ebddb90856422b.jpg
Is er iemand die weet, of dat dit op dezelfde manier past als het origineel VW sierstuk?? Of bijvoorbeeld van milltek of iets dergelijks.

Ik hoor graag jullie ervaringen!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk


Ben hier ook zeer geïnteresseerd in ! Zou mooi zijn als je het er zo overheen kunt schuiven.
Alleen lijkt me dat het uiteinde (zwarte gedeelte) een behoorlijke diameter heeft en dan is
de vraag of het in de uitholling van de bumper past.......
 
Anders via een uitlatenboer bestellen en toch laten lassen, wellicht iets goedkoper dan zelf bestellen en achteraf laten lassen.

Mijn originele sierstuk hing wat scheef (2e hands) en heb een nieuwe laten lassen door JM Tuning. Is voor vele wel ver weg alleen... Maar laat daar dan ook meteen een echt Akrapovic uitlaatsysteem op zetten anders is 't zo nep met die tekst er op Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Heb nu een aliexpress sierstuk erop zitten, ziet er opzich aardig uit maar wil een originele (minder schuin afgesneden)erop zetten. Heeft iemand foto's?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!