Uitlaat systeem Polo 6R 1.4 GTI

Beste Allemaal,

Is er hier toevallig iemand die zijn originele uitlaat systeem wil verkopen van zijn/haar Polo 6R 1.4 GTI ( Vanaf de Katalysator) .

Ik heb nu een Systeem eronder van Scorpion ( eind demper, tussenpijp) en ze hebben de midden demper er ook tussen uit gehaald, maar ik vind het persoonlijk zelf net te luid en te aanwezig op de snelweg. In de stad is het wel leuk trouwens met de dsg plofjes!Maar ik kies dan toch liever voor het originele systeem. Dus misschien ligt het bij iemand hier aanwezig als oud ijzer in de weg of is er iemand juist opzoek naar wat meer geluid voor op zijn polo? Ik wil er ook gerust voor Betalen hoor! Ik ben benieuwd en ik hoor het graag.

Bedankt alvast,
Groet,
Melvin
 
Volkwagen  POLO GTI  1.4 TFSI 180pk 
Hallo Melvin,

Recent heb ik een RVS catback systeem van Simons geplaats onder mijn Polo 6r GTI uit 2011. Hiervan heb ik nog een goede middendemper en de tussenpijp overgehouden, zie foto. De einddemper is ook aanwezig maar is in slechte staat. De sierstukken zijn niet meer aanwezig

Mocht je interesse hebben dit graag even laten weten.

Mvg Rick
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191216-210422_Gallery.jpg
    Screenshot_20191216-210422_Gallery.jpg
    290.7 KB · Weergaven: 41
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 210pk 300nm 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Hallo Melvin,

Recent heb ik een RVS catback systeem van Simons geplaats onder mijn Polo 6r GTI uit 2011. Hiervan heb ik nog een goede middendemper en de tussenpijp overgehouden, zie foto. De einddemper is ook aanwezig maar is in slechte staat. De sierstukken zijn niet meer aanwezig

Mocht je interesse hebben dit graag even laten weten.

Mvg Rick

Hoi Rick,

Jammer dat de eind demper in zo'n staat is, want ik heb al gevraagd bij de vw dealer wat hij nieuw kost maar hij staat ook nog is voor 2 a 3 weken in back order... Helaas :( Maar toch bedankt voor je bericht! Hoe bevalt de Simons kwa herrie, zit ook een midden demper op toch?

Groet Melvin
 
Volkwagen  POLO GTI  1.4 TFSI 180pk 
Hallo Melvin,

De uitlaat van Simons bevat inderdaad een middendemper en het geluid bevalt mij prima, vooral voor een dagelijkse auto. Het geluid is bij rustig rijden niet merkbaar harder dan origineel. Als je een keertje gas geeft klinkt het net wat een sportiever/luider dan de originele uitlaat.

Mvg Rick
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191217-195054_Gallery.jpg
    Screenshot_20191217-195054_Gallery.jpg
    248.6 KB · Weergaven: 19
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 210pk 300nm 
Hoi Rick,

Ziet er netjes uit hoor! :) Hoe heb je hem aangesloten bij de voor pijp? Wat is de buis diameter van de Simon set gewoon zelfde als origineel of dikker?

Veel plezier ervan! Groet Melvin

P.S. Ik moet nog maar even op zoek toch en even rond neuzen... Haha
 
Volkwagen  POLO GTI  1.4 TFSI 180pk 
Hoi Melvin,

De buisdiameter is iets groter dan origineel (63,5mm i.p.v. 55mm). Er zat een verloopstukje met klemmen bij om de rvs uitlaat aan te laten sluiten op de originele.

Mvr Rick
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 210pk 300nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!