uitlaat sierstuk op polo bm

ik heb die nmparts gemaild...vind het best aardig uit zien!! dus wil het misschien ook gaan doen maar moet wel gelijk gebeuren dus dat ze er tijd voor hebben
hoelang duurt het eigenlijk om zoiets te doen?
 
@KYC, bij mij is hij een uur en een kwartier bezig geweest. auto gaat op de lift waarna eerst een uitsparing in de onderbumper wordt gezaagd, daarna wordt het sierstuk passend gemaakt en vastgezet dmv een puntlas, auto weer omlaag om te kijken of het resultaat ok is, eventueel iets bijstellen en dan vast lassen, klaar is kees.
ik heb de BL-111 van zijn site, de BL-164 staat ook erg goed.
 
ik heb al reactie gehad hij zegt dat de sierstukken op zijn maar hij krijgt ze donderdag weer op voorraad dus dan zou op zijn vroegst vrijdag eronder gemonteerd kunnen worden.
maar als het maar een uurtje duurt dan ga ik er gewoon op wachten...vind ik wel de moeite waard dan lees ik wel ff een boekie ofzo
 
Zo, ff spijkers met koppen geslagen! Zaterdag de 30e om 9 uur wordt mn BM afgeleverd en om half 11 wordt er een sierstuk gemonteerd. Is mn Polo meteen zoals ik m wil hebben.

Mzzl, Guido.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!