uitlaat sierstuk op polo bm

morgen een afspraak voor het maken van sier stukken op de uitlaat. 2x rond en een stukje uit de bumper zagen.

foto's en uitslag horen jullie morgen

(foto's van heel de auto maak ik volgende week als ik hem helemaal naar mijn zin heb)
 
Et sierstukje vindt ik eigenlijk al voldoende -> voordelen:

Besparend- Goedkoop.
Vervangbaar.
Minder herrie- ookal kan dat mooi klinken :evil:
Auto snel terug.
Mooi resultaat!
 
Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben hoe het staat. Maar de kosten besparing is zeker afhankelijk aan de auto (staat van de auto) zo moet de demper bij mij vervangen worden en is voor mij het juist voordeliger om een niet VW uitlaat eronder te leggen. In mijn geval komt er een ABT einddemper onder a 150eu terwijl VW 130 kost. Maar voor een 6R BM is een sierstuk zeker het overwegen waard!
 
@ enzolino :

Installatie van demper + eindstuk duurde maar een klein uurtje bij mij, dus echt lang ben je je auto niet kwijt.
Het koste natuurlijk wel 200euro meer maar dat vind ik het wel waard.
(alles is nu in inox dus roesten kan het al niet meer, en die vw demper was na enkel maanden al licht beginnen roesten)
Ook het geluid kies je uiteindelijk zelf ik wou geen "race" geluid => normale/lichte sportdemper.
Persoonlijk vindt ik dat zo onozel om je auto te doen klinken alsof er kwenie wat voor motor inzit.

Maar enkel voor de looks is een eindstuk natuurlijk heel veel "bang for your bucks" Big Grin
 
ik heb hem van marktplaats gewoon even zoeken naar kofferbakstrip moest hem zelf even op maat knippen en dan even mooi rond schuuren maar deze was dan ook maar ongeveer 13euro op de site en bij de vw garage ongeveer 50euro.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!