Uitlaat diagonaal Polo 6R GTI

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 195

Kan iemand mij vertellen wat de uitlaat diagonaal is van de Polo 6R GTI?.

Ik zit er namelijk sterk aan te denken een nieuw sierstuk te laten plaatsen op mijn TSI, maar ik wil geen bazooka Stick Out Tongue .

Nog iets, is het ook mogelijk om er gewoon een originele GTI demper + sierstuk onder te hangen?.
 
Jazekers kan dat jeroen ;)

Moet je wel het goede verloopstuk hebben Stick Out Tongue En er is kans dat we de ophangbeugeltjes op de goede plaats eraan moeten lassen.

Maar dat is geen probleem joh ;)
 
volgens mij had bluebluemotion ook zoiets gedaan wat jij wil doen, moet je hem anders is vragen ;)
en als hij 't niet was zal ik wel even voor je zoeken wie dat wel was :')
(volgens mij zijn er nog wel een paar die dat gedaan hebben, maar hij is de eerste die me zo te binnen schiet ;) )

*edit*
btw wil je geen gti achterbumper erbij? hoef je ook niet te zagen Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
@Gewoonjan Dat zou ik zeker wel willen ja, alleen is dat meer iets voor de toekomst. Dan koop ik gelijk een GTI voor- en achterbumper ;)
 
gti achterbumper heeft dup nog wel op 't forum staan als deze nog niet verkocht is en voorbumper heb ik al op ebay gezien ;)
hoef je eigk alleen het achterbumper te laten spuiten, die ik op ebay zag was al candy white Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
@Gewoonjan Ik wist niet dat Dup een GTI achterbumper te koop heeft staan, heb je toevallig een linkje van beiden Big Grin .

Die van P&P zijn al verkocht meen ik..
 
Dup's achterbumper
en die van ebay was meer om te illustreren dat die er wel zijn, maar is iets van 485 euro ofzo, naja iig boven 400 richting 500, en ik weet niet of je daar zin in hebt ;)
zo ja, dan zal ik 'm nog weer even voor je opzoeken ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
No problem, ik vind 't sowieso wel leuk om de aangeboden door te spitten dus was toeval dat ik je dat kon vertellen ;)
ik hoop voor je dat ie 't bumpertje nog heeft! ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
P&P rekent €275, als de bumper dan in candy zou zijn dan vind ik dat wel een mooie prijs!. Als ik hem nog moet laten spuiten ben ik €400 kwijt ongeveer. Nog niet het einde van de wereld, maar dan wacht ik even tot de vakantie voorbij is. Dan doe ik het gelijk goed, voor- en achterbumpers en uitlaat ;)
 
ik geef je gelijk ;)
wat achterbumpers betreft vind ik die van in-tuning ook wel wat hebben Stick Out Tongue
maar dan zit je gelijk met dat die een stukje lager/langer is dan een gti-achterbumper :roll:
 
VW  6R  1.2TDI 
@Gewoonjan En ik heb er een gevonden, bij P&P in het wit! Big Grin

Morgen even ophalen en dan laat ik hem liggen tot begin Augustus, dan haal ik gelijk een nieuw sierstukje en misschien ook de voorbumper. Dan doe ik het gelijk goed!.
 
oeh oeh oeh oeh oeh!!!!!!!!!! Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
dat is wel suuuuuuuper nice! Big Grin

maar weet je zeker dat je 'm laat liggen tot begin augustus? Stick Out Tongue
zovan zou toch wel moeten passen qua afmeting op je polo nu? ;)

oh en als je soedje nou is vraagt waar hij z'n uitlaat stukje vandaan heeft, scheelt je miss wel aardig wat geld ;)
ik weet alleen niet of die samen gaat met de gti achterbumper :roll:
 
VW  6R  1.2TDI 
Dank je, dank je!! Big Grin

Ja dat wel, maar ik heb voorlopig genoeg gedaan aan m'n polo. Even een maandje wachten anders word de vrouw gek :lol:

Ga in de tussentijd nog op vakantie, en dan heb ik daarna mooi de tijd om op zoek te gaan naar een passend sierstuk ;) .
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!