twijfel90 :: 2002 Volkswagen Polo

Welkom hier op het forum! Big Grin
je polo ziet er goed uit!
als ik vragen mag, welke set zit er onder jouw polo? doet me namelijk wel een beetje denken aan de golf 4 r32 :)
enneh 101pk uit een 1.4? speciale uitvoering, of zelf goed bezig geweest? :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Hallo!
bedankt voor het compliment haha.
Welke set eronder zit? bedoel je de velgen,of bodykit?
Velgen zijn namelijk niet zo speciaal,ben ook opzoek naar andere,want vind zwart toch niet zo mooi.
De bodykit weet ik de naam even niet van,maar zal het even nakijken.

Ja die 101pk,heb er zelf niks bijzonders aangedaan,maar het is een sportuitvoering,vandaar die pk'tjes.
 
Welkom idd! Leuk, weer een niet-6R erbij. :)

Wat Gewoonjan bedoelt, begrijp ik ook niet helemaal. De velgen lijken in de verste verte niet op Golf IV R32 velgen, en ook de body kit - een volledige, of alleen een voorbumper+grille? - doet mij daar weinig aan denken. Jan, leg eens uit ;)
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!