Twijfel...

:cool:

Detective Quot.

Lijkt me sterk dat ze weer langskomen. Als de buurtbewoners weten dat er een auto is gestolen in hun straat gaan ze beter opletten toch? Ik denk dat de dieven dat ook weten en het risico voor hun dan te groot is.

De kans is juist zeer groot! Dat zijn echt geen kleine jongens die even een auto bij je weghalen, ongezien.

Mijn buurman zijn Audi A4 cabrio is jaren geleden weggehaald voor de deur. Toen heeft hij een nieuwe Golf 5 GTI gekocht die 1 jaar later op exact dezelfde manier voor de deur is weggehaald. Ze hoeven dus niet direct terug te komen, maar ze weten precies waar het geld zit en er eventueel weer een nieuwe dikke auto voor de deur staat.

Mensen in de buurt gaan echt niet meer opletten. Op het moment van inbraak / stelen is het eventjes warm, een weekje later is iedereen het alweer vergeten. Laat staan een jaar later!
 
Dat terugkomen is iets wat wel vaker gebeurt. Ook bij woninginbraken. Enne...de dieven zijn zeker geen bekenden!
Volgens de politie en de verzekeringsexpert stond onze auto op een boodschappenlijstje. Je hebt dan gewoon pech dat ze jouw auto pakken
We gaan binnenkort maar weer eens rondkijken.
 
Klopt, dat zijn gewoon bestellingen. Een Polo 6R GTI? Ahh eitje daar staat er een van op elke hoek van de straat en hoppa, je GTI is weg.

Bij de volgende bestelling kijken ze gewoon weer bij jou, en anders is er wel iemand anders de lul helaas. :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!