Tweeters los krijgen

Mounir

Actief lid
92
10
27
Goedemorgen,

Weet iemand hoe ik de tweeters eruit kan halen? Lijkt alsof ze gelijmt zitten? (Zie foto)

Dank
81c9b08c3eb62155243c990fffabdeeb.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Heb je een upgrade uitgevoerd? Welke als ik vragen mag? Ik ben niet erg tevreden met de originele tweeters in mijn GTI, want ik hoor ze af en toe kraken :eek:

Wellicht dat ik ze ook ga vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180pk 
Heb je een upgrade uitgevoerd? Welke als ik vragen mag? Ik ben niet erg tevreden met de originele tweeters in mijn GTI, want ik hoor ze af en toe kraken :eek:

Wellicht dat ik ze ook ga vervangen.

Ik heb de jbl club 759t geplaatst. Kraken totaal niet. Zeker een aanrader!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 
Ik heb de jbl club 759t geplaatst. Kraken totaal niet. Zeker een aanrader!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hey Mounir,

Bedankt voor de tip!

Heb jij trouwens ook een woofer in je kofferbak? Ik wil namelijk een klein setje erin hebben, met niet te veel bass, maar wat wel mooi geluidje creëert.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!