Turbo update 1.2 TSI (Terugroep actie!)

Vandaag bij de dealer geweest ivm problemen met de voorbanden. Hoor bij het scherp insturen een afrolgeluid van de banden komen, die zwaar irritant is. Heuvel is nu verholpen gelukkig.

Maar mijn dealer vertelde ook gelijk dat er een terugroep actie is voor de turbo van de 1.2TSI modellen.
Zoals VW gebruikelijk zal dit niet gecommuniceerd worden, maar krijg je dit pas te horen bij gebruikelijk onderhoud of als je problemen hebt.

Voor iedereen met een 1.2TSI, bel dus even je dealer, want mijne vertelde me dat dit een belangrijke update is.
 
Hier loopt al een draad over
En voor alle duidelijkheid het is een werkplaats actie en geen terug roep actie dus ja je zal helaas niet actief benaderd worden door de dealer
Grt donna
 
Heb net even geïnformeerd bij DAGO Duiven. Het betreft het plaatsen van een ringetje bij de turbo (verder technische info heb ik niet). Wordt geen actieve
terugroep-actie voor gehouden, maar de beste man adviseerde mij toch om even langs te komen. Dus we zullen zien.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!