Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Turbo in laten bouwen polo 6r 1.2

Discussie in '(2009-2014) Volkswagen Polo 6R' gestart door DBies4, 14 mrt 2019 om 13:17.

1. DBies4

DBies4 New Member

Lid geworden:
    7 mrt 2019

6
    1
    3
    Hallo forumleden,

Misschien is hier al een topic over, maar ik kon hem niet vinden.
    Ik ben in het bezit van een polo 6r 1.2, 3 cilinder uit 2011. Op deze auto zit geen turbo al hoewel ik dat wel graag zou willen..
    Na enige tijd een beetje rond gegoogled te hebben, heb ik eigenlijk weinig tot niks gevonden over de mogelijkheden hiervan als het specifiek gaat om het type model met motor die ik heb.
    Ik vroeg me af of iemand van jullie mij wat meer wijs kan maken wat betreft de mogelijkheden en een prijs indicatie.
    Of mij verwijzen naar een topic die mij hier meer over kan vertellen is natuurlijk ook prima. :)

gr. Dylan

Volkswagen polo 6r 1.2

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. KoenvW

KoenvW New Member

Lid geworden:
    1 jan 2019

18
    6
    3
    Realistisch gezien ga je dit ook niet in een tutorial of webpagina vinden. Dit is zo ingrijpend op alle vlakken (centjes, hardware, software, lange termijn) dat je vele malen beter de auto inwisselt voor een bakkie met TSI blok.

Er zijn wel auto's met de juiste motorblokken die zo omgebouwd zijn, maar die hebben die marge ook en zijn niet met turbo te krijgen (lees: Golf R32 VR6).

Volkswagen Polo AW 1.0 TSI

4. Lennart

Premium member

Lid geworden:
    5 feb 2019

74
    34
    18
    Inderdaad beter inruilen voor een tsi of je moet heel gehecht zijn aan je huidige polo

Volkswagen Polo 6C 1.4TDI

5. JM89

JM89 Active Member

Lid geworden:
    19 feb 2019

123
    29
    28
    ik zou hier idd niet aan beginnen, lekker een tsi kopen. tenzij je genoeg geld heb om deze om te bouwen

Volkswagen Polo AW 2.0 tfsi

6. Maxxie

Maxxie Member

Lid geworden:
    7 feb 2019

72
    28
    18
    Ik heb niet veel verstand van maar lijkt me idd beter inruilen of tsi / gti kopen! Dus wellicht geduld hebben en doorsparen Stick Out Tongue

Volkswagen POLO 6R R-Line 1.2 TSI

7. JamalTSI

Premium member

Lid geworden:
    28 dec 2018

96
    18
    8
    Ik zou je huidige auto verkopen en voor een fabriek-af tsi gaan.

Volkswagen Polo 6R 130pk by PK Chiptuning 1.2 TSI

8. DBies4

DBies4 New Member

Lid geworden:
    7 mrt 2019

6
    1
    3
    ah oke, bedankt voor jullie reacies.

Volkswagen polo 6r 1.2

9. mausie

Premium member

Lid geworden:
    16 dec 2012

604
    303
    63
    Polo 1.2 tsi van @JamalTSI is te koop ;)

VW Polo 6C BM Highline 1.2 TSI 135pk VagTechniek

10. Maxxie

Maxxie Member

Lid geworden:
    7 feb 2019

72
    28
    18

Volkswagen POLO 6R R-Line 1.2 TSI

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie