Tuningcenter Lowering

Wow dit is erg leuk!!

Ik ben alleen bang dat dit systeem stuk gaat. Ik wacht wel af totdat meer mensen dit gaan doen.

Ben een kat die uit de boom kijkt tot er mensen zijn die meer geld hebben dan ik en die lef hebben. :D

Ja daar ben ik dus ook bang voor, eerst maar eens kijken welk soort gasveren ze gebruiken en of het niet al teveel "Lego" spul blijkt te zijn..

Ik laat het jullie wel weten :)

wat kan je mis gaan voor die 90 euries?? zal vast wel garantie op zitten en in het ergste geval moeten je orginele veren er weer op ;)

Mark levert naar mijn mening goede kwaliteit en verleent goede service. Al een paar keer wat besteld en nooit geen problemen ! ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!