tsi

hallo

ik ben patrick mijn vriendin en ik zitten gezamenlijk op deze site . (ginette)
we kijken al een tijdje rond hier en het beviel ons goed
jullie laten elkaar in hun waarde : )
maar goed wij hebben een polo tsi highline dsg peper grey besteld
helaas , helaas denk je ja dit heeft deels te maken met haar spier ziekte .
maar ja dan ga je kijken en ja toen troffen we de vw polo tsi aan na een week of drie denken kwam ze mij vertellen dat het hem word heeft namelijk gedaan aan al haar eisen .
hij is bestel op 4 - 6 - 2011 en kreeg te horen dat hij 15 sep klaar zou zjn dit is op haar verjaardag nou een leuk kado toch?
nou zoeken wij eigenlijk nog wel naar een tsi logo voor op de grill in het zilver
staat wel netjes dachten wij .
heeft een van jullie een idee waar ik deze kan bestellen of halen

met vriendelijken groet patrick
 
Welkom!

De DSG is geweldig om mee te rijden! Zeker niks om je voor te schamen. En inderdaad een mooi verjaardagscadeau. :mrgreen:

Er is geloof ik nog niemand die een logo op de Highline grill heeft bevestigd, dus ik denk dat je daarvoor zelf creatief aan de slag moet..

En dan begint nu het lange wachten..
 
welkom Patrick en Ginette


welkom op het forum
waarom helaas van de polo of kleur of ??
het is toch en mooie polo
en je mag er rustig foto's bij zeten
van het logo in de kleur zilver weet ik niet zo maar ik denk dat je hier wel antwoord op krijgt

groeten ger
 
thanks allebei voor jullie snelle reactie .

we zijn aan het zoeken voor zo een logo deze is momenteel alleen te verkrijgen in het zwart met rood . maar we hebben nog even , en we zijn ook niet van plan binnen een jaar weer een nieuwe auto te kopen .
verder is het nu inderdaad lang wachten , maar ach het wachten zal beloond worden hopelijk.

verder waarom helaas. omdat mijn spierziekte momenteel zo heftig is , dat ik mijn suzuki Alto( schakel ) helaas moet inruilen . Als het gebleven was zoals het was , had ik nooit mijn suzuki ( kleine rode gerecycelde ferrari ) weggedaan .
groet en fijne avond Ginette en Patrick
 
hahaha dat idee heb ik zelf eigenlijk ook wel
we hebben met veel auto s proef gereden swift 1.2/ i20 1.2 en bmw 118i 2.0 16v 6 bak en toen op mij verzoek de polo tja en toen mocht de vrouw de keuze maken POLO 1.2 tsi dsg7 !!!!! :lol: :lol:
helaas lees je veel berichten dat hij veel verbruikt maar ik blijf er bij dat ligt echt aan je zelf inrijden is zeer belangrijk
ik zat ook aan een turbo timer te denken maar dat werd me afgeraden want ik heb geleerd om de auto even na te laten draaien ivm de turbo olie hitte en een turbo timer regelt dat zelf kreeg gelijk te horen dan maak je inbraak op je ecu en dan word hij ontregeld en loopt hij erg beroerd en kans op veel storingen hebben julie hier al ervaring mee / of dingen gehoord :?: zo ja willen jullie die met ons delen :?:

alvast onze dank
 
ach wat is veel? heb maximaal 1 op 12 gehaald en mijn beste was 1 op 17 over een hele tank. Alles ligt dus aan je rechtervoet ;) Wat betreft nadraaien:
Als ik mijn straat inrijdt rijdt ik gewoon 30 zodat de DSG 1000 toeren draait in zijn 4, dan doet de turbo toch al niet meer mee en kan die alvast een beetje uitdraaien/koelen. Dan na inparkeren even 10 seconden wachten en dan afzetten :)
Behalve als ik daarvoor sportief gereden heb, dan wel wat langer, maar meestal zorg ik dat ik de laatste kilometer al de turbo niet meer 'gebruik'
 
dank je wel dave
dat was mijn eerste idee ook , even na draaien en laag in zn toeren draaien en ja wat is veel het verbruik is in mijn ogen niet hoog dan ,aangezien het vermogen en gewicht .
 
@GTVS28 DSG lijkt me echt heerlijk, je hoort er alleen maar positieve verhalen over!. En de polo tsi.. Tsja ik kan niet anders zeggen dan dat het een heerlijke motor is.

Wat betreft het logo denk ik dat het sowieso moeilijk word om deze in de originele grill te bevestigen. Het is eenvoudiger om wellicht een GTI grill te kopen en hier het logo op te zetten en desnoods zelf te maken. Mocht je nog letters nodig hebben dan heb ik nog nieuwe chrome letters liggen.
 
dat denk ik ook jeroen maar

ik denk de oplossing gevonden te hebben
benodigdheden
1 letters tsi in zilver (halfords)
2 vierkant staal plaatje
3 stalen u profieltje staal plaatje opmaat van de letters
u profiel de maat aan houden van de gril deze zo aan elkaar zetten dat het logo in het midden uitkomt (wel links) die helemaal zwart spuiten dan blanken lak dan over 1 gril spijl heen schuiven dit weer netjes vast zetten met een boutje en moertje in het zwart de letters er recht opplakken en klaar helaas kan ik pas aan dit project beginnen als de polo er is ivm de juiste maten als het zover is zet ik er foto s van op de site voor mensen die ook eventueel intresse hebben
en als het niets is is hij er snel weer af
 
over een week hebben wij hem , zo spannend, vorige week stond er een bij onze dealer. , helaas was dat niet de onze.

misschien gaan we van de week de dealer weer gek maken , dat we even fotos maken hoe vies die nu is , en hoe mooi bij ophaal. hihi

tot latersss
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!