Ts@Polo :: 2010 Volkswagen Polo 6R

Sinds December 2013 eigenaar van een Polo BM , vanwege ander werk meer reistijd en een diesel was dan ook echt nodig.
Van een Ford focus station uit 2008 naar een Polo gegaan, stuk minder ruimte en moest ook wel inleveren op comfort en andere leuk functies die de Polo niet heeft...al met al wel tevreden met de Polo en het rijdt lekker zuinig waar het ook om ging.
 
Trekhaak is er inmiddels af alleen de electr. aansluiting moet ik er nog af zien te halen en dat zal wel een rotklusje zijn, of ik laat die gewoon zitten deze zie je bijna niet.

Zit al een beetje te kijken naar andere velgen aangezien dat toch echt de auto 'maakt' , na veel zoeken denk ik dat het de Tenzo R type M wordt alleen weet ik nog niet of ik ze in 17" of 18" wil.
Als iemand een beetje goed is met photoshop ;) , lijkt me wel een dikke velg op een zilvergrijze Polo.
Verlaging zal er dan vast ook wel komen, iemand tips welke veren te pakken voor een mooie gelijke verlaging ?

161422841_19-tenzo-r-type-m-rims-wheels-19x85-45-5x112-jetta-golf-.jpg
 
Inmiddels zit er een andere ondergrill op met chrome rand, H&R veren met 35mm/55mm verlaging komt waarschijnlijk morgen of volgende week binnen Big Grin

Heb nog mijn twijfels over de velgen maar deze komen pas over een half jaartje denk ik aangezien ik dan ook pas nieuwe banden nodig heb.
 
Thanks DeeOow, ziet er opzich wel oke uit maar niet helemaal duidelijk met de witte achtergrond ;)
Lastige kleur Polo om er leuke velgen bij te zoeken vind ik eigelijk, zilveren velgen lijken mij dan weer saai omdat de hele auto dan dezelfde kleur heeft...mijn gedachte dus zwarte velgen met een zilveren/chrome rand past mooi bij de geblindeerde ramen.

Je ziet het eigelijk pas echt goed als de velgen eronder zitten of ze er echt mooi bij passen of een foto van dezelfde auto.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!