Tribute Paul Walker, Fast and Furious 7

Vond deze wel de moeite waard om te delen. Een waar kippenvel moment, niet alleen vanwege de muziek maar ook de betekenis ervan.
Opgegroeid met Fast and Furious en nu zal het nooit meer hetzelfde zijn.. Onwerkelijk dat het alweer bijna 2 jaar geleden is sinds Paul Walker gestorven is.

"I used to say I live my life a quarter mile at a time and I think that's why we were brothers- because you did, too. No matter where you are, whether it's a quarter mile away or half way across the world. The most important thing in life, will always be the people in this room. Salute mi familia. You'll always be with me... And you'll always be my brother."

Prachtige tribute aan Paul Walker!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Donderdag 2 april de film in de bioscoop gezien. Moet zeggen dat ik het een mooi deel vind van het geheel, veel zaken komen weer samen in deze film en daarbij natuurlijk de wijze hoe ze zijn dood hebben opgelost is mooi verwerkt. Denk dat het zelfs een aanrader kan zijn van iemand die normaal niet zo van Fast & Furious was gezien de actie die er in zit.

Kortom, heb je hem nog niet gezien ga dan maar gauw :mrgreen:
 
Inderdaad, fast and furious zal nooit meer hetzelfde zijn zonder Paul Walker! Ik ga van het weekend naar de bios! Ben erg benieuwd!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
ik voel me aangesproken.
vind die versnellingsbakken altijd erg knap staaltje vakwerk.
190194_340.jpg.png
miss dan toch maar us deze film bezoeken :)

Inderdaad valt me ook elke keer weer op. Vindt het wel grappig maar maakt de filmreeks er niet minder op!

Ik vond het indd meer een actiefilm dan "fast and furious"

Vooral de acties van Jason vond ik persoonlijk leuk/goed!!

Jason Statham en Vin Diesel zijn eigenlijk zowat de enigste 2 acteurs waar ik graag naar de films van kijk. Altijd even goed!

@Jasper_05 waar ben je deze toevallig tegengekomen? Kijken dat ik me ook eens wat in de auto leg/hang. Is namelijk nogal kaal hehe.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
Laatst bewerkt:
Zojuist terug van de film. Absoluut een aanrader! Had er ondanks alles iets meer van verwacht, maar was absoluut niet teleurgesteld.
Mooie tribute aan Paul Walker, kreeg er gewoon kippenvel en een brok in m'n keel ervan. Geen enkel Fast and Furious zal nog het zelfde zijn helaas.. Kan nu al niet meer wachten op deel 8!

Tyrese Gibson: "Am I the only one getting arroused right now?!" :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
@Wicko071 ik ga er wel vanuit. Aangezien de reeks toch wel een van de meest bekeken films is. Alleen al vanwege de opbrengst zullen de makers er wel weer een volgend deel maken.
Of het zo is geen idee, maar hopen doe ik zeker!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!